Dąbie.

Wtorek, 16 grudnia 2014 · dodano: 16.12.2014 | Komentarze 1

Od środy pierwszy raz na rowerze ,miałem pecha ostatnio bo gdy miałem wolne to padał deszcz i przesiedziałem wolny czas przed Tv i kompem ale w końcu się doczekałem pogody a nawet chwile świeciło słońce. Na początku pojechałem załatwić dwie sprawy na mieście a dalej  do Morzyczyna do prywatnego mechanika , a tam zostałem zaskoczony bo kolega zmienił pracę na Cargotec.W Kobylance zrobiłem małe zakupy i ruszyłem na Dąbie przez Kozią.
Końcówka Koziej
Końcówka Koziej © strus
W terenie byłem miło zaskoczony bo drogi były przejezdne mimo ostatnich opadów ,żadnego błota i większych kałuż  i tym razem nie zapomniałem podjechać pod Jeleni Staw.
Jeleni Staw
Jeleni Staw © strus
Za przejazdem kolejowym w Dąbiu odbijam na małą rundkę po dzielnicy drogami który jeszcze nie jechałem a mianowicie DDR-ka od Przestrzennej do końca Szybowcowej.
Lokomotywa w Dąbiu
Lokomotywa w Dąbiu © strus
Elewator w Dąbiu
Elewator w Dąbiu © strus
Gdy dotarłem do Goleniowskiej  pojechałem skrótem do Nowoprzestrzennej ale przejazd kolejowy został przebudowany i musiałem tory pokonać pieszo niosąc rower i przy okazji zauważyłem   że kilka studzienek w okolicy zostały pozbawione zamknięć.
Brak przejazdu przez torowisko
Brak przejazdu przez torowisko © strus
Jadąc Tczewską za A6 z prawej strony trwała duża wycinka drzew i aż do krzyżówki na Calesco.
Wycinka drzew na Tczewskiej
Wycinka drzew na Tczewskiej © strus
Gdy wyjechałem z lasu w Niedźwiedziu postanowiłem że dziś dzięki dobrej pogodzie zrobię 70 km i żałuje że za późno wyjechałem bo dzisiejsze warunki sprzyjały żeby zrobić 100km ale niestety miałem  zadanie domowe zrobić obiad.Dziś do butów włożyłem dodatkowe wkładki z aluminiowym spodem i się sprawdziły bo nie zmarzłem w palce u stóp.[ chyba że dzisiejsze 5 stopni to sprawiły]
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,