Lotnisko Goleniów ,terenem.

Piątek, 28 listopada 2014 · dodano: 28.11.2014 | Komentarze 4

Dzisiejszego poranka przeglądałem mapę żeby coś wybrać na dzień dzisiejszy i postanowiłem pojechać na goleniowskie lotnisko od strony Mostów żeby wracając pojechać dwoma odcinkami drogi które mnie zainteresowały tz. z Podańska do Zabród i z Bacznika do Sowna leśną drogą.Jadąc do Małkocina wiatr silny i zimny że miałem ochotę zmienić plany na dzień dzisiejszy i ukryć się w lasach Puszczy Goleniowskiej  ale  okazało się że po prostu nie byłem rozgrzany i dlatego było mi chłodno a w Małkocinie już było OK.
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej w Małkocinie
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej w Małkocinie © strus
Miłą niespodziankę miałem na drodze z Warchlina do Dąbrowicy bo droga gruntowa była w bardzo dobrym stanie ,unikałem tego odcinka po tym jak w lutym walczyłem z koleinami i ciężką ziemią.
Warchlino - Dąbrowica
Warchlino - Dąbrowica © strus

Wyjeżdżając z Rożnowa postanowiłem skrócić sobie drogę do Tarnowa  i pojechałem drogą która zapowiadała się dobrze
a później okazała się ścieżką ale na na mojej mapie MAPS.ME world offline map była zaznaczona a wcześnie wymienione dwa odcinki nie a były  o wiele lepszej jakości.
Skrót do Tarnowa
Skrót do Tarnowa © strus
Droga z Tarnowa do Mostów jak i z Budna do Podańska w bardzo złym stanie że policzyłem sobie jako teren  ,jechałem całe te odcinka na miękkim amortyzatorze.
Kościół filialny p.w. MB Częstochowskiej w Danowie
Kościół filialny p.w. MB Częstochowskiej w Danowie © strus
Mini lapidarium w Danowie
Mini lapidarium w Danowie © strus
W Mostach mała przygoda z ochroniarzami  którym nie spodobało się że zrobiłem zdjęcie pałacu i prosili żebym opuścił teren puki nie ma szefa - pojechałem dalej ale żałuje że nie zrobiłem jeszcze budynków gospodarczych.
Pałac rodziny von Flügge w Mostach
Pałac rodziny von Flügge w Mostach © strus
Przy lotnisku przez tory i szlabany trochę zamotałem się bo nagle droga którą początkowo wybrałem bo była najszersza skończyła się i musiałem zawrócić.
Szlabany i torowiska
Szlabany i torowiska © strus
Koniec drogi
Koniec drogi © strus
Już kiedyś w tym rejonie też się pogubiłem i szedłem z rowerem torowiskiem ,tym razem jechałem do Marszewa ale też z małymi kłopotami bo brama była zamknięta na szczęście furtka dziurawa.
Lotnisko Goleniów
Lotnisko Goleniów © strus

Żeby nie jechać w stronę Goleniowa z Marszewa jechałem nadal terenem w stronę DW 133 żeby przez Budno dojechać do Podańska i tam spenetrować  pierwszy zaplanowany odcinek drogi żeby dotrzeć do Zabród.cały odcinek drogi w super stanie jak na drogę której nie ma na większości map.
Podańsko - Zabród
Podańsko - Zabród © strus
Gdy już byłem na szosie zauważyłem jeszcze dwie drogi w las które chyba doprowadziły by mnie do Łęska ale nie chciałem próbować bo wiedziałem że w okolicy płynie Ina i nie wiedziałem czy będzie możliwość przeprawy na drugi brzeg więc pojechałem do Bącznika przez Bolechowo.
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej w Bolechowie
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej w Bolechowie © strus
Ruiny młyna wodnego w Bączniku
Ruiny młyna wodnego w Bączniku © strus
Z Bącznika jadę na wprost szeroką prostą leśną drogą która dziś było można pokonać szosówką bez problemu ,lepiej się nią jechało niż bym miał jechać szosą do Sowna przez Strumiany ,tyle razy koło niej przejeżdżałem i nie w padłem żeby spróbować pojechać aż do dziś.Droga na zimowe wyprawy wymarzona.
Bącznik - Krzyżówka DW 142 z DW 141
Bącznik - Krzyżówka DW 142 z DW 141 © strus
Trochę szosy i dalej za szkołą w Sownie ciężkim piachem jadę do Grzędzic spotykając dwa duże stada płowej zwierzyny.Pierwsze było dosłownie 200 m za wioską a drugie przebiegło mi przez drogę w okolicy ostoi dla zwierząt pozostawiając okropny smród za sobą. Można powiedzieć że gdy w Warchlinie wjechałem w teren to wyjechałem za Tradisa na Przemysłowej.Prawdo podobnie do środy nie będę miał możliwości skorzystania z roweru :(   ....szkoda.
Stargard,Klępino,Małkocin,Warchlino,Dąbrowica,Rożnowo Nowogardzkie,Tarnowo,Danowo,Mosty,Mosty Osiedle,Lotnisko ,Marszewo,Budno,Podańsko,Zabród,Bolechowo,Bącznik,Sowno,Grzędzice Majątek,Grzędzice,Stargard