Małe kółko po pracy .

Środa, 12 listopada 2014 · dodano: 12.11.2014 | Komentarze 2

Wracając z pracy pomyślałem że szkoda stracić słoneczne popołudnie i mimo że idę na 18.30 na halę jak co środę postanawiam natychmiast się przebrać i zrobić małe kółeczko żeby wrócić na rodzinny obiad. Do ronda przy Cargotec -u jechało się spokojnie a później na  nowym odcinku ulicy  i  pozostałościach po pasie startowym jechałem pod wiatr a obok odpoczywało spore stado dzikich gęsi.
Dzikie gęsi w Kluczewie
Dzikie gęsi w Kluczewie © strus
Jak dotarłem do Dębicy to zmieniłem plan jazdy bo chciałem wykorzystać lekki wiaterek co pozwala na bez wysiłkową jazdę a przede mną jeszcze hala i oszczędzać siły.
Buraczana ulica w strone Koszewa
Buraczana ulica w stronę Koszewa © strus
Z Dębicy mocno ubitą drogą żużlową sunę do Wierzbna zobaczyć co tam słychać na J.Miedwie i robię sobie krótką przerwę na wypatrywanie w czystej wodzie ryb , nawet kilka sporych widziałem.
Wierzbno - molo
Wierzbno - molo © strus

Po chwili odpoczynku wracam do domu przez Koszewo ,odcinek od Wierzbna dzisiejszego dnia najtrudniejszy pod względem nawierzchni.Przy pałacu zatrzymuje się na chwilę żeby zrobić fotkę.
Pałac w Koszewie
Pałac w Koszewie © strus

Z pod pałacu ile sił w nogach pojechałem przez Zieleniewo do domu ,szkoda że w Lipniku przegapiłem że będzie mi brakowało do 50 km bo był odbił na Żarowa żeby dokręcić brakujące 5km a po mieście o 15-tej nie chciałem krążyć.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Dębica,Wierzbno,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.