Głaz Grońskiego.

Wtorek, 11 listopada 2014 · dodano: 11.11.2014 | Komentarze 2

Na Bukowe jak zwykle jadę przez Sosnówko ,wyruszam w słońcu które towarzyszy mi zaledwie do Tesco a dalej poruszam się w mgle gdzie widoczność  dochodzi do max 80 metrów.Przejeżdżam promenadą wzdłuż Miedwia gdzie mimo chłodu sporo spacerowiczów.Pojechałem w pobliże jeziora bo myślałem że mgła będzie jeszcze większa niż na DDR-ce ,niestety tak nie było.

Miedwie we mgle
Miedwie we mgle © strus
Za Sosnówkiem znowu troszkę słońca , brak mgły i duży ruch rowerów jakiego nawet latem nie widziałem na drodze przeciwpożarowej do Głazu Lewandowskiego.
Głaz Józefa Lewandowskiego
Głaz Józefa Lewandowskiego © strus
Kołowo
Kołowo © strus
Dzisiejszego dnia ciekawie prezentował się masz telewizyjny w Kołowie ,niestety zdjęcie z telefonu tego zjawiska dobrze nie pokazało.Po prostu mgła jakby odbijała się od szczytów drzew i zawracała na dół.
Mgła nad drzewami w Kołowie - ta szarość
Mgła nad drzewami w Kołowie - ta szarość © strus
Głaz Serce Puszczy
Głaz Serce Puszczy © strus
Te dwa kamyki wielokrotnie mijałem a w planie miałem inne dwa do odnalezienia ,pierwszy znajdował się w okolicy Drogi Górskiej ,ledwie wjechałem za szlaban i mały kamyczek z napisem "Lipa Pokoju 1871"
Lipa Pokoju 1871
Lipa Pokoju 1871 © strus
Pierwszego zaplanowanego głazu jaki miałem znaleźć  to  Głaz Krajoznawców ,nałaziłem się po krzakach i lipa.... tak się dobrze ukrył.
Droga Górska z Kołowa
Droga Górska z Kołowa © strus
Przed autostradą odbijam w prawo i pojechałem trochę za daleko,zawracam i zaczyna się ciężki podjazd aż użyłem najmniejszej tarczy przy pedałach a po wdrapaniu się w ciszy słyszałem swoje serce jakby dwa metry przed mną było,ze zmęczenia źle odczytałem mapę i zamiast jechać w prawo włóczyłem się po lewym wzniesieniu aż w końcu znalazłem kamyczek - Głaz Grońskiego i jego drogę.
Głaz Grońskiego
Głaz Grońskiego © strus
Droga Grońskiego
Droga Grońskiego © strus
Drogą Grońskiego docieram do brukowej Drogi Chojnowskiej i wyjeżdżam na Mącznej w Zdrojach.Dalsza droga to po prostu kilometry do domu przez Dąbie Zdunowo i zakupy małe w Kobylance bo w domu zabrakło małe co nieco.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Sosnówko,Kołówko,Kołowo,Zdroje,Bukowe,Klęskowo,Kijewo,
Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.