Zdunowo przez Warchlinko.

Niedziela, 19 października 2014 · dodano: 19.10.2014 | Komentarze 2

Wyjeżdżając z domu miałem zamiar przejechać na początku niespenetrowany odcinek drogi z Małkocina do Rogowa ,niestety gdy dojechałem do szkoły widok drogi zniechęcił mnie do jazdy w tamtym kierunku.Trzeba było zmienić plan trasy.
Droga z Małkocina do Rogowa
Droga z Małkocina do Rogowa © strus
Ruszam w kierunku Warchlinka z myślą że pojadę poźniej w okolice Przemocza.Coś na Sport trackerze miejscowość Warchlino jest źle zaznaczona bo z niej wynika że tam byłem a ona jest z drugiej strony jeziorka.Droga od końca Warchlinka też nie za dobra ,trawa a pod nią dziury i zwisające gałęzie drzew ,prędkość na tym dwu kilometrowym odcinku nie przekracza 12 m/h.
Droga z Warchlinka
Droga z Warchlinka © strus
Jadąc skrajem lasu w pewnym momęcie  dostrzegłem znajomy rower i ruszyłem za nim zamiast na Przemocze.Przed DW 142 dogoniłem go ale to nie był kolega i on wracał przez Poczernin do domu dla mnie to było za mało i wzdłuż drogi lasem jechałem do krzyżówki z DW 141.
Jesień,jesień
Jesień,jesień © strus

Z Sowna obrałem kierunek na Zdunowo .po drodze w okolicach bruku trwaja jakieś prace,na łące zaznaczony teren wstęgami i ciężki ciągniki.Ze Zdunowa do Płonie przejechałem sobie przez Sławociesze gdzie miałem chętnego na koło ale gdy usłyszał że jadę w kierunku Jezierzyc terenem to zrezygnował bo dziś nastawił się na szosę [góralem - dziwne jak dla mnie].
Sławociesze
Sławociesze © strus
Jestem ciekaw czy jak był pojechał ulicą Stary Szlak to bym przedostał się na drugą stronę autostrady aby dojechać do Dąbia.Na moment wjeżdżam na DK 10 żeby ponownie wjechać w las i jadę terenowo do krzyżówki na Kołbacz przez Jezierzyce i Rekowo.

Okolice Rekowa
Okolice Rekowa © strus
W końcu zaliczę trochę szosy żeby pojechać większymi prędkościami , gdy spojrzałem na licznik zdziwiłem się że jakoś mało kilometrów mi pokazuje a zdawało mi się że tak długo jadę.Do domu wracam przez Giżynek w którym chyba cała droga z Golczewa jest już zrobiona na 100%. Ale za to w Kunowie bez zmian ,beznadziejne dwa kilometry.
Pomnik  w Kunowie
Pomnik w Kunowie © strus
Gdy stałem na światłach na Spokojnej spojrzałem na zegarek i postanowiłem zrobić małą rundę po Stargardzie.
Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,Sowno,Klępinka,Wielgowo,Zdunowo,Sławociesze,Płonia,Jezierzyce,Rekowo,
Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Wierzchlą,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard.