Dębice przez przypadek.

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 1

Drogą Michał docieram do Grabowa z Klępina  a odcinek do Kicka można powiedzieć jadę  w samotności  dopiero ok.100m przed zakrętem wyprzedzają mnie dwa auta.
Idzie jesień kolorowa
Idzie jesień kolorowa © strus
Kicko - pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej i dzwonnica © strus
Wyjeżdżając z Kicka w stronę Starej Dąbrowy z daleka rzuca się porządek na starym cmentarzu ewangelicki  po rewaloryzacji i budowie lapidarium.
Cmentarz ewangelicki po remoncie
Cmentarz ewangelicki po remoncie © strus
Dalej już kilkakrotnie pokonywanym odcinkiem do Nowej Dąbrowy .
Stara Dąbrowa -  kaplica grobowa z 2 poł. XIX w
Stara Dąbrowa - kaplica grobowa z 2 poł. XIX w © strus
Nie wiem dlaczego myślałem że nigdy nie byłem w Krzywnicy i dlatego dziś pojechałem w tym kierunku ,gdy wjeżdżałem i ujrzałem pałac od razu sobie przypomniałem że tu byłem i w okolicy pozostał mi tylko nie odwiedzany Nastazin do którego pojechałem przez Chlebówko.
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej - Chlebówko
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej - Chlebówko © strus
Kościół filialny p.w. św. Anny - Nastazin
Kościół filialny p.w. św. Anny - Nastazin © strus
W Dębice wylądowałem tylko dlatego że droga polna do Bielic była po prostu nie przejezdna dla roweru i musiałem dotrzeć do DW 106.
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej - Dębica
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej - Dębice © strus
Przed Maszewem uciekam z głównej drogi i jadę już pokonywanym odcinkiem do miejscowości Sokolniki przez Bielice.W Bielicach obszedłem kościół na około  ale oprócz trawy nic nie znalazłem jak i w Sokolnikach.Tylko jeden podwójny nagrobek.
Sokolniki - nagrobek
Sokolniki - nagrobek © strus
Sokolniki -Tolcz to dzisiejszy najtrudniejszy odcinek do pokonania ,początkowa bardzo mokra trawa później jechałem szczytem kolein ,szerokość drogi to niecałe pół metra a wokoło wda i błoto - zachciało mi się terenu :(
Sokolniki - Tolcz
Sokolniki - Tolcz © strus

Dopiero przy strumyku zatrzymałem się  na małą konsumpcje i odpoczynek po bardzo złym odcinku na którym bardzo rzadko prędkość przekraczała 10 km/h
Leśny strumyk ?
Leśny strumyk ? © strus
Tu drugi zonk bo też myślałem że tu nie byłem ,więc pozostał mi tylko odcinek którym nie jechałem do Łęczycy a dalej przez Storkówko do domu.
Stargard,Klępino,Grabowo,Kicko,Stara Dąbrowa,Nowa Dąbrowa,Krzywnica,
Rokicie,Chlebówko,Kłodniki,Nastazin,Dębice,Stodólska,Bielice,Sokolniki,Tolcz,Łęczyca,