Awaryjna zmiana opon w Goleniowie.

Środa, 30 lipca 2014 · dodano: 30.07.2014 | Komentarze 2

Plan był prosty , gdy rano jadłem śniadanie w TVN METEO zapowiadali u nas deszcz i burze ale późnym popołudniem więc się ucieszyłem i  wybrałem trasę Goleniów - Dąbie - Stargard.W Przemoczu spojrzałem na licznik i zobaczyłem że moja średnia to ponad 32 km/h w tedy postanowiłem że chociaż raz w tym roku pojadę min. 30km/h mimo że wcześniej obiecałem że nie będzie koksowania.
Żeby droga była dłuższa do Goleniowa w Tarnówku odbiłem na Stawno.Zaraz za miejscowością Zabród duże ilości wody na szosie pewnie spóźniłem się na deszcz ale gdy dojeżdżam do Goleniowa to po prawej stronie na skrzyżowaniu sucho a na mojej drodze mokro.
DDR do Helenowa
DDR do Helenowa © strus
I gdy chowałem telefon do torebki ujrzałem opony w jakim złym stanie są co mnie bardzo zaskoczyło bo jak wyjeżdżałem nic nie wskazywało na ich złą kondycję.
Zły stan opon
Zły stan opon © strus
Nie chciałem ryzykować jazdy na takich wrakach i postanowiłem poszukać sklepu rowerowego co długo nie trwało,po kilku set metrach
spotkałem rowerzystę z Goleniowie który mnie pokierował do sklepu  Bike Multi Sport przy ul. Rzemieślnicza 6
Wyboru dużego nie było ale coś trzeba było wybrać ,więc że już raz miałem i na długo mi starczyły wybrałem  Vittoria Zaffiro tym razem niebieskie.Wypiłem kawkę a pan mi wymienił opony.
Nowe ogumienie
Nowe ogumienie © strus
Gdy wyjechałem zobaczyłem że z nad Szczecina nadciągają ciemne chmury więc postanowiłem wrócić do Stargardu.ucieczka przed deszczem trwała do krzyżówki z DK 142 ,w Sownie już padało a w Żarowie odpuściło więc odbiłem na Grzędzice ,długo się nie cieszyłem bo od przejazdu kolejowego zaczął znowu lać gruby deszcz ,moment i miałem pełne buty wody , po drodze spotkałem teściową która biedna była cała przemoczona w wczoraj wróciła ze szpitala.Niestety nie udało mi się wykręcić zakładanej średniej przez deszcz i kiepską drogę z Żarowa do wyjazdu z Grzędzic.   Nawet nie chciało mi się dokręcić do 80 km.

Stargard,Żarowo,Somgolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Stawno,Bolechowo,Zabród,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,