Po przyjeździe z urlopu.

Wtorek, 29 lipca 2014 · dodano: 29.07.2014 | Komentarze 4

Po przyjeździe z urlopu miała być wycieczka na innej trasie  niż standardowa   ale gdy wczoraj poświęciłem popołudnie  na czyszczenie rowerów i regulacje tak regulowałem że mi płyn hamulcowy z tylnego hamulca wyciekł i tak ma teraz problem...... Dziś z rana byłem w czterech serwisach i w trzech wysyłają mnie do Szczecina bo ponoć w Stargardzie nikt nie napełnia układów hamulcowych.Zadzwoniłem do swojego mechanika który jest na urlopie i powiedziałem co narozrabiałem ,on stwierdził  że nigdy tego nie robił ale da radę tylko że muszę poczekać do piątku.Pojechałem na Cisewa tylko dlatego że duża cześć trasy jest pod drzewami i byłem jeszcze umówiony w Morzyczynie na kawę i małą robótkę przy kompie.Około trzynastej ruszyłem już na normalną jazdę z zakupami w Kobylance.Podczas kawy nasłuchałem się o aferze z zamalowaniem DDR- ki na wysokości "Werandy" że odcinek jest droga prywatną.
Wracając zatrzymałem się żeby zrobić fotkę.
STOP - Droga prywatna  - :)
STOP - Teren prywatny  - :) © strus
Straciłem ponad godzinę przy kawie i zabrakło mi czasu żeby do 15.30 [OBIAD] wykręcić setkę. Docierając do Moniuszki odbiłem na rundkę do strefy przemysłowej Bridgestone (jap. 株式会社ブリヂストン, Kabushiki-gaisha Burijisuton) Dziś bardzo duży upał i trzeba było dużo pić ,jak wróciłem to przez 10 min wypiłem 1,5 l wody.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga ,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,Kluczewo,Stargard.

| 13:20 środa, 30 lipca 2014 | linkuj Pewnie za słabo Cię zmoczył i się przegrzałeś ;-)
| 12:42 środa, 30 lipca 2014 | linkuj Średnia to miała być dziś ale deszcz przeszkodził
| 11:09 środa, 30 lipca 2014 | linkuj Przez upał to TYLKO taka średnia ;-)
Odnośnie wymalowanego STOP przy wjeździe do "Werandy" dzwonił dwa dni temu do gminy. Obiecali wysłać Straż Gminną z interwencją. Zresztą okazało się, że nie byłem jedynym oburzonym.
| 19:06 wtorek, 29 lipca 2014 | linkuj w takim upale taka średnia prędkość ?? ale z ciebie koks :)