W mrzawce

Czwartek, 19 czerwca 2014 · dodano: 19.06.2014 | Komentarze 1

Wczorajsza wspinaczka dała mi w kość i dzisiaj postanowiłem zrobić 50 km blisko domu ponieważ prognozy pogody nie były dobre, na każdym programie zapowiadali u nas deszcz,małżonka od  na starcie zrezygnowała z wyjazdu.Jeszcze nie dojechałem do Żarowa i pojawiły się pierwsze krople na okularach ,na początku miałem ochotę przejechać stare kółeczko po gminie Kobylanka ale w Grzędzicach   ze względu na narastający deszcz postanowiłem wjechać w las którym pojechałem do Reptowa.
Z Grzędzic do Cisewa
Z Grzędzic do Cisewa © strus
Wyjeżdżając z Niedźwiedzia opady ustały i w Kałędze odbiłem na odcinek trasy nigdy nie pokonywany do DK 10 i pod nią przejechałem na drugą stronę gdzie stało kilka aut a w lesie rodzinne zbieranie jagód ,po kilku set metrach sam się zatrzymałem żeby posmakować.

Jagody w okolicy Niedźwiedzia
Jagody w okolicy Niedźwiedzia © strus
Mimo wolnego dnia nikogo nie spotkałem żadnego rowerzysty  na szlaku ,dopiero po wjechaniu na DDR pojawiły się pierwsze rowery.
Jak już byłem na DDR-ce wiedziałem że od tego miejsca ma 16 km do domu niestety brakowało sporo do 50-tki a że nadal nie padało pojechałem w stronę Kunowa a dalej miał być Lipnik.Coś mnie skusiło i bez patrzenia na mapę skręciłem za kamieniarzem w pierwszą drogę i wylądowałem w Golczewie przed wiaduktem nad S10,jak już byłem po drugiej stronie to się rozczarowałem bo widziałem asfalt w Giżynku i myślałem że tu już jest a tu dziura.
Droga Golczewo - Giżynek
Droga Golczewo - Giżynek © strus
Będąc już w Stargardzie krążyłem po mieście że by przejechać zaplanowany dystans.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Grzędzice Majątek,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga ,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Golczewo,Giżynek,Stargard.