Szczecin - na małe zakupy do outletu.

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 31.05.2014 | Komentarze 5

Szczecin - na małe zakupy do outletu pojechaliśmy trasą inna niż zawsze jeździliśmy na Słoneczne bo trasą którą przemierzał często ze Stargardu michuss. DDR-ka do Motańca i w las do Jezierzyc .Gdy dotarliśmy do ulicy Deszczowej małżonka myślała że chcę jechać przez Kołowo ale ja chciałem właśnie sprawdzić trasę Michała i tam pojechaliśmy.Jak się asfalt skończył to do rzeczki Trawna droga był z dużą ilością wody i trzeba było ostrożnie jechać , później to extra droga gruntowa po której jechało sporo rowerzystów i tak dotarliśmy do przeprawy pod A 6.
Przeprawa pod A6
Przeprawa pod A6 © strus
Po drugiej stronie przywitało nas Klęskowo , przy rondzie RR postanowiliśmy pojechać na mały obiadek ,jak to nie którzy piszą "plastikowy".
Dostarczyciel plastikowego jedzenia
Dostarczyciel plastikowego jedzenia © strus

Po konsumpcji dotarliśmy do sklepu ,małżonka pilnowała rowerów ja skoczyłem do dwóch sklepów ,gdy wróciłem zostałem posiaczem nowych czarnych rękawic 4F air comfort syatem oraz bluzy .Małżonka jak zwykle nic nie potrzebuje i ruszamy w dalszą drogę.
Stare autko na Struga ....w tle
Stare autko na Struga ....w tle © strus
DDR -ką dojechaliśmy do  Dąbia i gdy jechaliśmy do Tczewskiej zobaczyłem znaki które informują że Tczewska jest nadal nie przejezdna co mnie zdziwiło bo w jakieś relacji na bikestats czytałem że już jest otwarta.Do przeprawy cała droga była nasza ,nikogo nie mijaliśmy ale za to w okolicy nowej drogi ponad 10 -ciu rowerzystów podziwiających nową przeprawę.
Przeprawa nad S6 na Tczewskiej , po remoncie
Przeprawa nad S6 na Tczewskiej , po remoncie © strus

Rowerzysta na DDR-ce po informował mnie że ścieżka w niedalekiej przyszłości ma być przedłużona do Wielgowa. W Wielgowie uzupełniliśmy zapasy płynów i coś słodkiego i zajechaliśmy na ostatnią przerwę na stadion Vielgowi.
Stadion Vielgowi
Stadion Vielgowi © strus

Na powrót przez Sowno Iwonka nie miała ochoty więc wracaliśmy standardowo wróciliśmy przez Niedźwiedź.Mimo soboty ruch na DDR-ce z Kobylanki mały a nawet bardzo mały ,dopiero od głównej plaży jechało parę rowerów.Jutro chyba ostatni trening żony przed pierwszą setką jaka będzie pokonywać 8 czerwca na V Święto Cykliczne w Szczecinie.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Płonia,Klęskowo,Majowe,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Jarro
| 14:24 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Michuss: wiesz masz rację, tym bardziej, że rondo już teraz się korkuję i wszyscy "zorientowani" będą jechać starą drogą.
Darek: po dojechaniu do Zoologicznej w prawo i później już ścieżką wzdłuż Zwierzynieckiej i Struga
| 07:57 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Jarro -dzięki za info ,następnym razem pojadę proponowana drogą
| 08:34 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj No właśnie chodzi mi o ten stary odcinek, od pizzerii do wiaduktu. Przecież wyjeżdżający ze Szczecina nie będą mieli żadnego powodu, by jechać aż do tego nowego ronda i tam kierować się w nową Tczewską, tylko będą zasuwać tędy...
Jarro
| 08:20 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Myślę, że bezpieczniej będzie jeździć starą drogą, czyli Tczewską od pizzerni do wiaduktu, bo cały ruch skumuluje się właśnie na tym odcinku, o którym piszesz i coś mi się zdaje, że kierowcy będą tam "cisnąć". Za wiaduktem do Wielgowa powinno byś tradycyjnie bez większego ruchu.
Darek jak byś odbił w ulicę Kozią to też jest dobry przejazd nad A6, wyjeżdżasz w Kijewie i do Outletu praktycznie cały czas jest ścieżka rowerowa.
| 21:38 sobota, 31 maja 2014 | linkuj Widzę, że bawiliśmy dziś w tym samym McD - my byliśmy około południa.

Co do Tczewskiej - martwi mnie trochę to, że teraz i tak będzie spory ruch na jej odcinku od Dąbia do zjazdu na autostradę...