Zdunowo przez Goleniów.

Piątek, 16 maja 2014 · dodano: 16.05.2014 | Komentarze 0

Dobrze nie raz poczytać obce posty bo mogą się w przyszłości przydać tak jak mi dziś o Sport trackerze Daniela z wtorku .U mnie ikona sygnału GPS wskazywała że jestem połączony gdy wjechałem w las od Miedwiecka w kierunku Sowna dzwonił do mnie kolega i gdy chciałem porównać dane z licznikiem ujrzałem w telefonie przejechanych kilometrów ZERO,a miałem już w nogach szesnaście.Restart telefonu pomógł ,na mapce dane są edytowane do danych z licznika.Pierwszy raz do Goleniowa pojechałem całkiem inną trasą chodź
trasę jakby zebrał z kilku wycieczek już pokonywałem jedynie do dziś nie pamiętałem że jechałem odcinek Bolechowo Goleniów przez Zabród.
Pamięci tych którzy byli tu przed nami - Bolechowo
Pamięci tych którzy byli tu przed nami - Bolechowo © strus
Dom mieszkalny w Bolechowie
Dom mieszkalny w Bolechowie © strus
Gdy wjeżdżałem do Zabród przypomniał mi się post dornfeld -a o górze dzwonów ale od tej strony chyba nie ma dojazdu ,bynajmniej ja nie znalazłem i gdy wjeżdżałem do Goleniowa dopiero sobie przypomniałem że wjeżdżałem od tej strony do miasta.
W Goleniowie przejechałem przez nowe rondo na Kasprowicza i ruszyłem w kierunku parku przemysłowego i zrobiłem przerwę na batona.
Goleniwski Park Przemysłowy
Goleniwski Park Przemysłowy © strus
Po konsumpcji ruszam w dalszą drogę do Załomia ,po drodze pierwszy raz dojrzałem  pomnik strażaka w Rurzycy.
Rurzyca - Załorzycielom Ochotniczej Straży Pożarnej
Rurzyca - Założycielom Ochotniczej Straży Pożarnej © strus
W Załomiu dojrzałem pizzerie i restauracje nadające się na konsumpcję z rowerem,będzie trzeba zaproponować żonce przyjazd .
Bunkier na terenie fabryki kabli w Załomiu
Bunkier na terenie fabryki kabli w Załomiu © strus

Gryf mnie pożegnał a przywitał 4-ro kilometrowy odcinek leśny do Wielgowa .W Niedźwiedziu zakupiłem sobie jeszcze trzeciego isotonika i ruszyłem do domu szukając dodatkowych metrów żeby na koniec było minimum 90 km.
Stargard.Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,Sowno,Strumiany,Łęsko,Bącznik,Bolechowo,Zabród,Goleniów,Łozienica,Warcisławiec,
Dobroszyn,Rurzyca,Kliniska Wielkie,Pucice,Załom,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,