Cisewo + Żarowo po pracy.

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 20.03.2014 | Komentarze 1

Coś mam pecha ostatnio do szprych ,dziś po pracy szybko się przebrałem ,wpadłem po rower do piwnicy i patrze i nie wierzę wisi jeden kawałek i od strony kasety .Żeby nie tracić czasu podczas  słonecznej pogody wziąłem dawno nie jeżdżonego Speedera i trzeba było ruszyć do gminy Kobylanka.Pierwszy koniec szosy to Niedźwiedź przed wjazdem do lasu w kierunku Zdunowa.

Nawrót i kierunek na Cisewo przez Reptowo bo inaczej na tym rowerze się nie da dojechać do lapidarium ,gdzie jest kolejny nawrót.

Po drodze dziwnie zachowywał się mi rower na początku zwalałem na nie równą drogę później nie chciało mi się zejść aby zobaczyć dlaczego podskakuje a okazało się że gdy ostatnio jak uzupełniałem szprychy nie równo nałożyłem na obręcz oponę i po napompowaniu wygląda jak poniżej.

A na dodatek nie mogłem jej poprawić bo zapomniałem przełożyć pompkę i nie było by czy ponownie na pompować koła.Trzeba było nadal podskakiwać i modlić się żeby nie złapać laczka po w torebce pod siodłem była dętka ale od górala i brak pompki.Jutro idę kupić drugą żeby nie przekładać i klucz do wolnobiegu.Wracając do Stargardu w Lipniku sprawdziłem godzinę i postanowiłem dokręcić kilka kilometrów jadąc do Żarowa.

Przy torach w pobliżu Gościńca ostatni nawrót i kierunek do domu ,po drodze zawitałem do sklepu z akcesoriami rowerowymi na Reja.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź [Zdunowo],Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Stargard.