Kłęby - środowy triathlon.

Środa, 15 stycznia 2014 · dodano: 15.01.2014 | Komentarze 7

Dziś wyruszyłem szlakiem zaplanowanym na byłą niedzielę z jedną  korektą za Lipnikiem że nie pojechałem do Kunowa tylko wzdłuż DK 10 do Golczewa  a dalej kierunek Skalin i szlakiem Maratonu Mtb do Okunicy.Po drodze w Koszewku zawitałem nad jezioro Miedwie.
Koszewko - J.Miedwie
Koszewko - J.Miedwie © strus

Wracając z nad jeziora chciałem podjechać do wzniesionego kościółka na wzgórzu ale chyba nie ma takiej możliwości tylko na pieszo po schodach ale nie chciałem zostawić bryczki bez opieki.
Kościół pw. św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Koszewku
Kościół pw. św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Koszewku © strus
Dalsza trasa do DK 106 bez historii jedynie nie udana próba dojechania do jeziora w Wierzbnie przez wielkie błocisko nawet brzegiem drogi nie dało się dojechać ,na druga stronę 106-ki i jestem w Czernicach.
Czernice - Domu Dziecka
Czernice - Domu Dziecka © strus
Gdy dojechałem do Starego Przylepa to udałem się do Nowego Przylepa który mnie bardzo rozczarował bo to zaledwie kilka domów
nic aby uwiecznić jedynie dużo szczekających psów ale droga do Kłębów zapowiadała się ciekawie mimo że to nie asfalt a jechało się jak po stole na 80 % długości.
Kierunek Kłęby
Kierunek Kłęby © strus
W Kłębach cisza jak by nikt tu nie mieszkał  a wiec dalej w drogę.
Kaplica w Kłębach
Kaplica w Kłębach © strus

Przejeżdżając przez kolejną wioskę co się zwie Wójcin dostrzegłem folwark wraz ze stajniami ,chyba niedawno odremontowany.
Wójcin folwark Waitendorf
Wójcin folwark Waitendorf © strus
Jak już oko nacieszyłem ruszyłem w dalszą drogę i przybyłem do Barnimia gdzie odbiłem na Przewłoki gdzie jedyna budowla rzucającą się to świeżo wybudowana świetlica i już byłem w kolejnej mieścinie o nazwie Strzebielewo.
Kościół filialny św. Józefa Rzemieślnika w Strzebielewie
Kościół filialny św. Józefa Rzemieślnika w Strzebielewie © strus
Przed Kurcewem z lewej strony dziwny obiekt ,rozmyślałem o nim co to może być i zapomniałem o dworku w tej miejscowości.
Kurcewo
Kurcewo © strus
Moment i byłem w Strzyżnie przy pałacu a następnie odkryłem że tu znajduje się kościół o czym nie wiedziałem.
Pałac z połowy XIX wieku w Strzyznie
Pałac z połowy XIX wieku w Strzyżnie © strus
Kościół Matki Boskiej Częstochowskiej  w Strzyżnie
Kościół Matki Boskiej Częstochowskiej w Strzyżnie © strus
Do zaliczenie w drodze do domu zostało kawałek Kluczewa i Witkowo Drugie
Kościołem pw. Matki Boskiej Różańcowej w Witkowie Drugim
Kościołem pw. Matki Boskiej Różańcowej w Witkowie Drugim © strus

Wjeżdżając do Stargardu od strony Niepodległości zrobiłem jeszcze rundę przez ul.Skłodowskiej do domu.

TRASA:Stargard,Lipnik,Golczewo,Kluczewo,Skalin,Koszewko,Koszewo,Wierzbno,Grędziec,Czernice,Stary Przylep,Nowy Przylep,Kłęby,Wójcin,Barnim,Przewłoki,Strzebielewo,Kurcewo,Strzyżno,Kluczewo,Witkowo Drugie,Stargard.

| 13:53 czwartek, 16 stycznia 2014 | linkuj 4gotten - już kilka aplikacji używałem nawet jednocześnie ,wyniki były różne , a na rowerach mam różne dwa liczniki i wyniki się prawie pokrywają .A aplikacje chcę używać do oznaczania trasy.Merida to był błąd,poprawiłem.
| 13:07 czwartek, 16 stycznia 2014 | linkuj Konkretny wypad. Naprawdę jechałeś Meridą po drogach polnych? Czy też masz wrażenie, że Sportstracker zaniża trochę dystans?
| 20:08 środa, 15 stycznia 2014 | linkuj davidbaluch - ja lubię stare budowle a najczęściej najstarszą we wsi jest kościół
Jarro
| 19:47 środa, 15 stycznia 2014 | linkuj Moje też :). Za każdym razem jak objeżdżałem Miedwie to tam obowiązkowy przystanek na batonika i chwilka dla pięknego widoku. Fajna trasa - a tak przy okazji byłeś przy grobie megalitycznym koło Krępcewa? Ja kiedyś go szukałem ale mi się nie udało.
| 19:28 środa, 15 stycznia 2014 | linkuj fajna wycieczka. Tylko te kościoły ... jakoś nie znoszę..
| 19:17 środa, 15 stycznia 2014 | linkuj Moje ulubione miejsce nad Miedwiem Darek :)