Po pracy ... w teren.

Wtorek, 5 listopada 2013 · dodano: 05.11.2013 | Komentarze 3

Ciężko się rano wstaje, ale za to jak jest o 13-tej już po pracy i świeci słońce o tej porze roku to żal nie wykręcić kilu kilometrów.Miałem inne plany na dzisiejszy dzień bo zapowiadali opady ,więc jeden telefon i serwis kompa przełożyłem na jutro w drodze na halę a dziś na rower ,oczywiście jak najwięcej terenu.Do Zieleniewa docieram przez Kunowo i dalej przy kościele w Morzyczynie odbiłem na Reptowo.
Kościół pw. św. Dominika Savio w Morzyczynie © strus

Drogę na Reptowa raz pokonywałem ale Spiderem i to większości prowadziłem go tym razem nie było o tym mowy.
Przejazd nad DK 10 [Morzyczyn - Reptowo] © strus

Z Reptowa udałem się drogą na Wielgowo - Sowno ,na krzyżówce wybrałem Wielgowo i dotarłem do szlabanu z 31km na liczniku.Ostatnio bardzo spodobały mi się leśne trakty a to chyba dlatego że jest ich dużo w lesie i staram się za każdym razem zmieniać pokonywane odcinki.W Zdunowie przymusowa przerwa na szlabanie i dalej kierunek Niedźwiedź,teraz troszkę szosy przez Niedźwiedź i Reptowo i znowu przejazd przez tory i od razu w las i kierunek Cisewo a następnie Grzędzice.
Zatrzymałem się przy bobrowych żeremiach ale znowu nic , tylko chwilę wcześnie martwa natura i to dosłownie martwa.
Martwa natura,dosłownie © strus

Przez majątek w Grzędzicach i Podmiejską udałem się w kierunku domu,będąc już w Stargardzie zrobiłem jeszcze małą rundkę.

TRASA:Stargard,Lipnik,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Reptowo,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice Majątek,Grzedzice i po Stargardzie.