Terenowo Wielgowo.

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 12.10.2013 | Komentarze 4

Wcześniej planowałem jechać do Szczecina żeby zobaczyć sowy które fotografuje JOTWU
Dziś na drzewie na przedłużeniu ulicy Kochanowskiego zastałem dwie sowy © jotwu

ale moja małżonka oznajmiła mi wczoraj że chce jechać do Szczecina ale na zakupy
i tak wyprawa została przełożona na inny termin.
Na początek szybko do Płoni DK 10 i kierunek na Wielgowo, tam ulicą Wiślaną kierowałem się na Sowno ,ale po kilku kilometrach odbiłem w prawo i dotarłem do drogi gdzie spotkałem konną wyprawę.
Konna wyprawa © strus

jak już się zatrzymałem aby zrobić im zdjęcie to jeszcze jedna fotka grzybków.
Runo leśne © strus

Po zmianie trasy wylądowałem w środku Reptowa przejechałem przez wioskę i dalej na Cisewo i lasem do Miedwiecka.Gdy dojechałem do Lipnika odbiłem na Grzędzice aby dokręcić do 60 -tki.Gdy zobaczyłem barwy liści klona to musiałem zrobić fotkę.
Kellys Viper 60 Dark Lime w kolorach jesieni © strus

Dalej szybko do domy bo małżonka już wydzwania że nie zdążymy na busa do Szczecina,aż mi żal kończyć jazdę w taką ładną pogodę chodź zapowiadali deszcz.

Trasa: Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,