Luty, 2019

Późna 50-tka po pracy.

Środa, 6 lutego 2019 · dodano: 06.02.2019 | Komentarze 1

Zmieniono mi grafik w pracy i od dziś mam na godzinę której najbardziej nie lubię czyli na 7.00 i tak dziś wyruszyłem na pięćdziesiątkę po pracy o godzinie późniejszej niż zazwyczaj jestem po pracy i mam już zaliczoną 50-tkę.Wiedziałem że będę wracał po ciemku dlatego nie rozglądałem się gdzie zrobić jakąś fotkę tylko pokonywałem kilometry w miarę szybko zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie przejazd przez Grzędzice i DDR-ka jadę do Kobylanki zahaczając o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Na kładce nad S10 -  wezęł Zachód.
Na kładce nad S10 - węzeł Zachód. © strus
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie.
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie. © strus

Z Kobylanki jadę do końca szosy w Niedźwiedziu przez Motaniec i Kałęgę z zamiarem jazdy nową drogą do Zdunowa ale nawierzchnia nie była zachęcająca dlatego zawróciłem i pojechałem pod przejazd kolejowy w Reptowie na drodze do Cisewa.
Nie była zachęcająca nawierzchnia do Zdunowa
Nie była zachęcająca nawierzchnia do Zdunowa © strus
Przejazd kolejowy w kierunku Cisewa
Przejazd kolejowy w kierunku Cisewa © strus
Przy przejeździe zawracam i kieruje się z powrotem na DDR-kę w Kobylance i gdy tam docieram zrobiło się ciemno i trzeba było jechać z oświetleniem na full.Wracając ścieżką do Stargardu chciałem przejechać przez Lipnik ale gruntowa droga była również pokryta kałużami dlatego wróciłem i ścieżkę prosto do miasta.Współczuje bikerą którzy pracują do 15-tej bo mało jest czasu zostaje na rower i dla rodziny.
DDR-ka przez Lipnikiem
DDR-ka przez Lipnikiem © strus

MAPKA : PÓŹNA 50-TKA PO PRACY.

Po wczorajszych obfitych opadach śniegu.

Niedziela, 3 lutego 2019 · dodano: 03.02.2019 | Komentarze 2

Wczorajszy dzień poświęcony całkowicie rodzinie a gdy byliśmy po południu na prawobrzeżu Szczecina zapała nas śnieżyca i gdy wracaliśmy to sobie pomyślałem że nic nie będzie z niedzielnej rundki bo duże ilości śniegu i temperatura plus jeden nic dobrego nie wróżyła.Byłem przekonany że wszędzie będzie dużo błota i wody a rano niespodzianka przynajmniej patrząc przez okno.Postanowiłem że wyruszę i będę się trzymał bliskiej okolicy bo na dziś też zapowiadają deszcze i obfite opady śniegu a za oknem termometr pokazywał dwa stopnie na plusie.Ruszyłem przez Witkowo Drugie do Kluczewa i na drogach było OK ,dopiero na DDR-ce przez Oś.Lotnisko był środek odśnieżony przez co z boków spływała woda i robiła rzeczkę na drodze.Najkrótszą drogą do DDR-ki w strefie przemysłowej nie udało mi się dojechać bo była zalana droga.
Dojazd do DDR-ki w Kluczewie.
Dojazd do DDR-ki w Kluczewie. © strus
Dojechałem nową drogą do ronda a następnie przejechałem przez kolejne dwie drogi na całych ich odcinkach żeby DDR-ka dojechac do Golczewa i skierować się na Skalin. Po drodze dostrzegłem znajomą sylwetkę auta kolegi bikera z Niemiec [Lothar Haseloff] później okazało się że to tylko jego kolega z pracy.
Budowa centrum dystrybucji dla sieci sklepów Lidl
Budowa centrum dystrybucji dla sieci sklepów Lidl © strus
Myślałem że to kolega Lothar Haseloff
Myślałem że to kolega Lothar Haseloff © strus
DDR-ka do Golczewa w kiepskim stanie bo dużo błota i wody ale droga do Skalina i dalej do ścieżki rowerowej w Zieleniewie OK oprócz przejazdu przez Kunowo.DDR-ką jadę do Kobylanki przez Oś.Zielone a tam wracam na ścieżkę i jadę nią do Lipnika a by odbić w kierunku Żarowa przez Grzędzice i wrócić ścieżką do Stargardu a od jutra druga zmiana czyli dni bez roweru.
Nowa droga w Kobylance
Nowa droga w Kobylance © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

MAPKA: Po wczorajszych obfitych opadach śniegu

Nieudana 50-tka po pracy

Piątek, 1 lutego 2019 · dodano: 01.02.2019 | Komentarze 3

Dziś udało mi się po raz czwarty z rzędu wyskoczyć na rower a że to było po pracy to miała być zaliczona pięćdziesiątka jak zwykle.Na początku gdy poszedłem po rower okazało się że mam z przodu kapcia .Nic w oponie nie znalazłem ,wymieniłem dętkę i w drogę. I kolejny raz rozpocząłem jazdę od ścieżki rowerowej do Żarowa a następnie przez Grzędzice zameldowałem się na DDR-ce w Lipniku i nią pojechałem prosto do Kobylanki przez Zieleniewo i Morzyczyn.
DDR-ka nad S10 - węzeł Zachód
DDR-ka nad S10 - węzeł Zachód © strus
A dalsza droga to ścieżka rowerową do Motanca a następnie zobaczyć na końcu asfaltu w Niedźwiedziu jak się mają prace nad przygotowanie terenu do budowy drogi pomocniczej do Zdunowa.
Budowa drogi pomocniczej do Zdunowa
Budowa drogi pomocniczej do Zdunowa © strus

Spojrzałem na licznik i wiedziałem że do domu muszę jechać prawie tą samą drogą zaczynając od dojazdu na ścieżkę rowerową w Kobylance a dalej do Lipnika i przez Grzędzice i Żarowo do domu ale niestety okazało się że mam ponownie laczka.mała dziurka była w tym samym miejscu.Jeszcze raz obejrzałem dokładnie całą oponę i ponownie nic nie znalazłem.Wymieniłem kolejna dętkę i napompowałem aby jechać bo morale spadło i bez zapasu nie chciałem ryzykować jazdy przez Grzędzice i wróciłem do domu.Zdążyłem załatwić jeszcze nowe opony takie same jak miałem co na Stargard jest cudem bo wszędzie najtańsze maja i kiepskiej jakości.
Kapeć w okolicy węzła Zachód
Kapeć w okolicy węzła Zachód © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,