Lipiec, 2018

Piątek, 6 lipca 2018 · dodano: 06.07.2018 | Komentarze 0

Wczorajszy dzień po pracy spożytkowałem na zakupy rowerowe oraz naprawę rowerów chodź jeden jeszcze został do końca nie zrobiony ale ciekawostką jest stan kółeczek przerzutki w Viper-ze ,nie wiem jak on jeździł w takim stanie.
Porównanie kółeczek [nowe-stare]
Porównanie kółeczek [nowe-stare] © strus
A dziś po pracy ruszyłem Speeder-em żeby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy jak ostatnimi razami zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie skierowałem się ku DW 142 żeby na nią wjechać od strony Poczernina jadąc przez Lubowo i Rogowo.
Droga z Rogowa do Poczernina.
Droga z Rogowa do Poczernina. © strus
Wjazd na DW 142 od strony Poczernina.
Wjazd na DW 142 od strony Poczernina. © strus
Tym razem "Chociwelką" jadę w kierunku Chociwla  do momentu gdzie kończy się remontowany odcinek czyli za Załęczem a tam zawracam do wiaduktu na Warchlino i kieruje się do końca szosy w Warchlinku bo dalej nie ma możliwości jazdy Speeder-em.
Remont DW 106 - węzeł Łęczyca
Remont DW 106 - węzeł Łęczyca © strus

Z Warchlinka ruszyłem w stronę domu przez Małkocin i Klępino i po drodze okazało się że coś sobie źle policzyłem i brakujący dobry kilometr zaliczyłem przez wydłużona drogę do domu po mieście.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,DW 142,Załęcze,DW 142,Warchlinko,Siwkowo,Małkocin,Klępino,Stargard.

50-tka po pracy ,AWARIA siodła.

Środa, 4 lipca 2018 · dodano: 04.07.2018 | Komentarze 1

Wracając z pracy kolega zapytał mnie kiedy będę w końcu jeździł góralem a ja zażartowałem że jak drugi będzie miał awarie to pewnie w końcu wezmę się za doprowadzenie rowerów do 100% sprawności i wywołałem wilka z lasu,ale po kolei ....
Wyjechałem tak jak wczoraj i tą samą trasą dojechałem do Kobylanki gdzie odbiłem na Cisewo przez Reptowo a przed przejazdem kolejowym musiałem chwile odstać.
Żółta lokomotywka
Żółta lokomotywka © strus
Pojechałem do końca szosy w Cisewie, przed drogą do Miedwiecka zawróciłem i po kilkuset metrach nagle trzask i lecę z tyłkiem do tyłu ale udało się zapanować nad rowerem i obyło się bez upadku a przejechałem ledwo 26 km.Początkowo miałem ochotę dzwonić po kogoś z autem ale gdy odnalazłem wszystko co odpadło i ochłonąłem postanowiłem że pojadę i wykręcę całą pięćdziesiątkę.

Awiaria siodełka
Awaria siodełka © strus

Pierwsze kilometry jechałem na stojąco ale już w Reptowie wiedziałem że całego dystansu raczej nie dam rady w ten sposób pokonać i w Kobylance pokombinowałem torebką pod siodłową a mianowicie szerokimi rzepami okleiłem trochę siodło do sztycy i na bardzo bujającym się siodle jak kołyska ruszyłem DDR-ka do domu ,na mecie bardzo czułem się obolały i ciekawe co mnie jutro będzie bolało? No i pozostało w końcu zabrać się za doprowadzeniu rowerów do sprawności i gotowości do jazdy.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
MAPKA: 50-tka po pracy

Wtorek, 3 lipca 2018 · dodano: 03.07.2018 | Komentarze 2

Wczoraj miałem kosztem roweru po pracy w końcu zmienić w Viper-ze korbę ale tylko na zamiarach się skończyło bo po obiadku błogo mi się zrobiło i pospałem a później mi się już nie chciało więc dziś nie było mowy o niezaliczeniu pięćdziesiątki i od razu po pracy gdy wróciłem szybko się przebrałem i ruszyłem w kierunku gminy Kobylanka zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie bez żadnych problemów udało mi się pokonać budowę ronda ale z powrotem musiałem kawałek iść pieszo po bruku bo lano asfalt.Później pokręciłem się po bliskich okolicach Kobylanki i następnie wróciłem do domu tą samą trasą z Kobylanki do Stargardu przez Grzędzice.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

Zimny wiatr,źle ubrany.

Niedziela, 1 lipca 2018 · dodano: 01.07.2018 | Komentarze 7

Wczorajszą wolną sobotę musiałem poświęcić całą dla małżonki która miała poprzedni tydzień drugą zmianę i mało się widzieliśmy a dziś zanim wyjechałem zmieniłem klocki hamulcowe w Speeder-ze i ruszyłem po kiepskich drogach i w złych warunkach a może po prostu źle się ubrałem i ten zimny wiatr mi tak dokuczał że gdy pojawiłem się na DW 142 za Storkówkiem zmieniłem plany co do kierunku jazdy i zamiast na Maszewo pojechałem kolejny raz po "Chociwelce" do węzła Rzęśnica.Ledwo wjechałem na główną drogę a z nieba polała się woda i tak przez około siedem kilometrów ale na szczęście był to tylko delikatny deszczyk.
Wjazd na DW 142 od strony Storkówka
Wjazd na DW 142 od strony Storkówka © strus
Krzyżówka DW 142 z DW 141
Krzyżówka DW 142 z DW 141 © strus
Węzęł Rzęśnica
Węzeł Rzęśnica © strus
Po 20 km na "Chociwelce" skierowałem się przez Wielgowo i Zdunowo do Płoni żeby DK 10 pojechać do Motańca.Pierwszy raz miałem problem żeby wjechać ze Zdunowa na DK 10 w stronę Stargardu że aż pojechałem w przeciwną stronę i na krzyżówce z DW 119 zawróciłem.Przy zjeździe na Niedźwiedź dziś wyjątkowo mało było "leśnych ssaków" no chyba że poszły w las a gdy na moment się zatrzymałem żeby odebrać telefon od razu usłyszałem " czy chcesz w głąb lasku" ? Na propozycje nawet nie zareagowałem i po krótkiej rozmowie pojechałem w stronę DDR-ki w Motańcu z której kieruje się do Reptowa a następnie wracam na nią w Kobylance.
Speeder na drodze Motaniec-Reptowo
Speeder na drodze Motaniec-Reptowo © strus
Dalsza trasa to powrót DDR-ką wydłużona o przejazd z Lipnika do Żarowa i prosto do domu , niestety nie zaliczona setka przez zimny wiatr a ja ubrany zdecydowanie źle.Pierwsze promyki słońca zobaczyłem po 45 km w Płoni ale jakoś dziś nie miałem ochoty na więcej.

Stargard,Klępino,Małkocin,Storkówko,DW 142.Rzęśnica,Wielgowo,Zdunowo,Płonia,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,