Styczeń, 2016

Mroźne kółko.

Sobota, 2 stycznia 2016 · dodano: 02.01.2016 | Komentarze 3

W związku z wizytą duszpasterska o 14-tej musiałem szybo wrócić żeby zdążyć się wykapać po jeździe,gdy poszedłem po rower sprawdzam w telefonie pogodę i trochę się zdziwiłem że jest tak zimno aż zadzwoniłem do Iwonki żeby zobaczyła na termometr za oknem i temperatura była taka sama czyli - 7.
Minus siedem i pojechałem
Minus siedem i pojechałem © strus
Drogę do Żarowa pokonałem jadąc w większości szosą bo na DDR-ce były duże ilości lodu a dalej do Smogolic było OK jedynie zjazd z górki do samej wioski na hamulcu bo jakoś bałem się rozpędzić.Od Żarowa tak jak w ubiegłą zimę mam problem z trzema palcami w prawej dłoni szybko mi marzną że po wspinaczce pod górkę przed Smogolicami zatrzymuje się żeby rozmasować jej,trochę pomogło.Za Smogolicami do krzyżówki do Poczernina prawa strona z dużą ilością zamarzniętych kałuż więc jechałem blisko osi jezdni.W Sownie delikatnie prószy śnieg a ja wjeżdżam na leśna drogę do Wielgowa.
Główna droga z Sowna do Wielgowa
Główna droga z Sowna do Wielgowa © strus
Leśna droga  w dobrym stanie do krzyżówki Reptowo - Wielichówko - Wielgowo bo później na drodze do Reptowa prawa strona prawie na całej długości od dużego lasu cała w lodzie.Z Reptowa do Zieleniewa jadę przez Cisewo i stację Miedwiecko. Zdziwiłem się jak kolega co mieszka przy stacji w dokumentach ma miejsce meldunku Zieleniewo tylko stacja ma inna nazwę.
Miedwiecko
Miedwiecko © strus
Jak dotarłem do DDR-ki w Zieleniewie zaraz za krzyżówką na Koszewo zaczął się dzisiejszy najgorszy odcinek drogi ze względu na jazdę pod silny mroźny wiatr i jakby mi łańcuch zamarzał bo ciężko mi się jechało. Jak już chyba wszyscy wiedzą Stargard skrócił swoją nazwę i widać to już na tablicach.
S t a r g a r d
S t a r g a r d © strus
Po ukończonej jeździe chciałem się napić isotonika ale niestety zamarzł.
Napój mi zamarzł
Napój mi zamarzł © strus
Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Czas na nowy sezon 2016.

Piątek, 1 stycznia 2016 · dodano: 01.01.2016 | Komentarze 2

Nowy sezon 2016 który dla mnie źle się rozpoczął a to przez warunki atmosferyczne przy małym mrozie w nocy deszcz padał i wszędzie była szklanka.Po jedenastej postanowiłem pojechać ,do szosy doprowadziłem rower i ruszyłem do DDR-ki na Żarowo i gdy na nią wjeżdżałem to od razu leżałem ,Ścieżka rowerowa była pokryta cienką warstwą przezroczystego lodu po który nie dało się jechać mało tego miałem problem po upadku wstać na nogi .
Pierwsza gleba na
Pierwsza gleba na "szklance" © strus
Po trawie doszedłem do jezdni i ruszyłem we mgle do Żarowa szosą i odbiłem w stronę Lubowa.Droga przejezdna do gościńca później lód na drodze więc pojechałem po trawie i przed Lubowem postanowiłem że szkoda nerw i stresu więc wracam terenem który wydawał mi się bardziej bezpieczny do jazdy.Wzdłuż Ina stało kilkunastu wędkarzy dla który od dziś rozpoczął się sezon na troć.Do momentu wjazdu do lasu droga była OK później było gorzej na głównym szlaku do Stargardu na bocznych drogach były liście i się lepiej jechało wiec zaliczyłem "Bobrową Polanę" i "Żabie Uroczysko".
Bobrowa polana w małym lasku
Bobrowa polana w małym lasku © strus

Żabie Uroczysko
Żabie Uroczysko © strus

Najgorsze było przede mną bo po upuszczeniu lasu jazda była niemożliwa prawie do płytówki na Klępino i dopiero gdy znalazłem się na
Reymonta jazda była możliwa ale nie lubię jeździć po mieści to wróciłem do domu.To była chyba moja najgorsza wycieczka w życiu a plan był powtórzyć trasę z 01.01.2015 , a co do planów na 2016 rok to zrobić 11.000 km i w końcu przejechać 200 km plus mały plan żeby z kolegami z pracy objechać Zalew Szczeciński.