Po urlopie..

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 20.07.2013 | Komentarze 2

Po wypoczynku w Toruniu i nieprzespanych nocach dziś wyruszyłem po dłuższej przerwie na szlak ,zaplanowałem przejechać 70 km i tak zrobiłem bez zejścia z roweru.W Kołbaczu mijałem rowerzystę robiącego fotkę,coś mi mówiło że to kolega michuss -a bo wcześniej czytałem komentarz o wspólnych kilometrach z Marek1985.
Jak zobaczyłem u Michała fotkę to byłem na 100% pewny że to Marek1985.Żałowałem że tylko machnąłem do niego a nie zatrzymałem się i nie zagadałem ,pewnie był by zaskoczony.Ja ruszyłem dalej na Stare Czarnowo przez Dębinę.Wracając pod górkę do Nieznania ostro wiało,dawno tej górki nie jechałem pod wiatr.W Kobylance runda przez Niedźwiedź i jak zobaczyłem świeży asfalt na Kunowu odbiłem zobaczyć jak daleko mnie zaprowadzi.Nawrót i prosto do domu ,jutro wycieczka rodzina a w poniedziałek do pracy.Szybko 16 dni wolnego minęło.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,