Dolice - Pyrzyce - Stare Czarnowo

Poniedziałek, 27 maja 2013 · dodano: 27.05.2013 | Komentarze 2

Z ciekawości ruszyłem w innym kierunku niż zawsze ,udałem się do Dolic droga w miarę dobra ale 4 km od Dolic wcześnie różnie bywało.Następnie kierunek Pyrzyce z przerwą na Powerade w miejscowości Mechowo.
Mechowo kóło Pyrzyc © strus

Gdy dojechałem do centrum Pyrzyc zrobiłem kilka fotek w tym 5 minutowy odpoczynek przy tężniach.
Pyrzyce - tężnie © strus

Miałem w planach przy wyjeździe na trasę że z Pyrzyc wracać do Stargardu ale po kontroli czasu i przeliczeniu że dam radę wrócić do 15-tej do domu postanowiłem zmienić początkowe plany i udałem się do Starego Czarnowa .Chyba ten odcinek pokonałem ostatni raz mimo extra nawierzchni i szerokiej drogi ,wielkim minusem jest ilość ciężarówek i ich "bezpieczna jazda". Po drodze przed Lukoil Będgoszcz na parkingu stała "dama" i krzyczała że dziś jest promocja,nawet w tym markecie zdarzają się okazje.Miałem dość stresu z ciężarówkami i wjechałem do Starego Czarnowa ,dalej na stary szlak.W domu byłem o 15 -tej i miałem 30 min zanim wpadnie głodna litwa.Mam do piątku wolne i mam nadzieję że nie będzie padać.
Trasa:Stargard,Witkowo,Kolin,Morzyca,Dolice,Ukiernica,Lubiatowo,Mechowo,Pyrzyce,Żabów,Będgoszcz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.