Dobropole Gryfińskie

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 14.05.2013 | Komentarze 0

Jak pisałem wcześniej miałem dziś przejechać kolejną setkę ,ok. 10 -tej sprawdzałem pogodę i wszędzie zapowiadali deszcz ,co mnie zdenerwowało ,czekałem ,czekałem aż w końcu prawie o 12-tej wyruszyłem i wiedziałem że nie dam rady przejechać 100 km bo na 15 -tą musiałem być w domu.Udałem się do Starego Czarnowa a następnie dalej do Dobropola gdzie miałem podjąć decyzję gdzie dalej.Przy kościele jedna fota i ze względu na jakość drogi postanowiłem zawrócić.
Dobropole Gryfińskie - Kościół p.w. Podwyższenia Krzyża z granitu (1862) © strus

Wracając do Starego Czarnowa dopiero zobaczyłem pod jakie górki jechałem ,czego wcześnie nie zauważyłem tylko trochę ciężko było pod wiatr.Dalej kierunek Dębina i piękne widoki na pola rzepaku.
Merida Speeder T1 w rzepaku © strus

W Dębine w prawo na Żelewo ale skończył się asfalt i zawróciłem do Kołbacza.
W Lipniku kontrola czasu i okazało się że mogę jechać przez Grzędzice dzięki czemu dobiłem chociaż do 80 -tki.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Stare Czarnowo,Dębina,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.