Nauka jazdy w SPD

Poniedziałek, 6 maja 2013 · dodano: 06.05.2013 | Komentarze 4

W końcu do zakupionych wcześniej butów kupiłem pedały ,zamontowałem i wyruszyłem na naukę jazdy , dla swojego bezpieczeństwa na pedały nałożyłem nakładki i jechałem jedną nogą na nakładce a drugą w zatrzasku.Od Kobylanki jechałem już tylko w zatrzaskach i bardzo dobrze mi szło .Potrzebna jest jeszcze korekta prawej strony po bolą mnie palce.
Trasa: Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo ,Cisewo [lapidarium],Reptowo ,Niedźwiedź ,Motaniec , Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Stargard ,Żarowo ,Lubowo ,Żarowo ,Stargard.

| 16:48 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj miałem podobny problem przez intensywne pływanie na basenie. Efekt - wymiana części garderoby, głównie koszule i ponad 2,5 kg masy więcej.
| 16:00 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj michuss - nie strasz mnie i ty to dlatego tak zwlekałem z kupnem [ze strachu przed upadkami].
4gotten - postanowiłem jeździć wolniej ,ponieważ rozbudowały mi się łydki przez co mam problem z kupnem spodni.
| 13:19 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Nie chcę być złym wieszczem, ale podobno przy przesiadce na spd zalicza się statystycznie trzy gleby. ;) Ja miałem chyba cztery, ale uczucie jest paskudne - lecisz i nic nie możesz zrobić. Mam nadzieję, że Ciebie to ominie.
| 19:28 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj obijasz się po okolicy jak wolny elektron ;-) Z SPD w końcu cała moc będzie przeniesiona na napęd. Strach się bać ;-) Teraz już nikt Cię chyba nie dogoni...