Późny wyjazd.

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 23.04.2013 | Komentarze 0

Po seansie z Arnim , Likwidator - The Last Stand (2013) postanowiłem że przejadę ok 40 km i ruszyłem na Kobylankę liczyłem że spotkam może 4gotten który ostatnio był widziany w tych okolicach.Jak na mnie to późny wyjazd , było już po 18 -tej jak wyruszyłem.Do Niedźwiedzia cały czas pod dokuczliwy wiatr ale po skręcie w prawo na Reptowo dostałem wiatr w żagle i jechało się bardzo przyjemnie że po dotarciu do Stargardu udałem się przez ulice Przemysłową ,Składową w kierunku Żarowa.Tak dobrze się jechało że zwiększyłem dystans do 50 km i dotarłem do Lubowa.
Lubowo © strus

Z Lubowa prosto do domu. Jutro od 10 -tej mam czas wolny na ta chwilę to myślę że coś wykręce jak nie będzie padać bo później będę miał czas dopiero w niedzielę.
Trasa:Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Stargard ,Żarowo ,Lubowo ,Żarowo ,Stargard.