Wczesna porą.

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 2

Jeszcze nigdy tak wcześnie nie wyruszałem a to przez małżonkę której w sobotę po 22-ej zachciało się jechać do Szczecina.Gdy obudziłem się o 9-tej to bez śniadania wyruszyłem na trasę aby jak najszybciej wrócić by spełnić żony zachciankę.W końcu słońce ,gdyby nie ten wyjazd to pewnie wyruszył bym ok.12-tej i zrobił ze 20 km więcej.Jeden przystanek na fotkę śniegu , mam nadzieję że to już ostatnie chwile jego.
Ostatni śnieg © strus

Wracając pod słońce w ostatniej chwili zobaczyłem znajomy rower nawet twarzy rowerzysty nie zauważyłem , pomyślałem że to może być 4gotten.Jak się później okazało miałem rację.Dawno nie jechałem przez Grzędzice i chyba długo nie pojadę ,robią kanalizę i po zimie kiepska nawierzchnia.
Trasa: Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo [tory] ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice ,Żarowo i runda po Stargardzie.

| 05:54 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj też Cię mijałem, ale na rowerze ;-) Niestety, przyszły weekend mam cały zajęty, zajęcia na uczelni od świtu do zmierzchu, nie ma szans na wspólna jazdę, chyba, że w tygodniu.
| 13:55 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Mijałem Cię na wysokości węzła w Lipniku (jechałem samochodem). ;)