Poszukiwanie zaginionej wiosny.

Poniedziałek, 25 marca 2013 · dodano: 25.03.2013 | Komentarze 2

Jak zaplanowałem ,tak dziś wyruszyłem w słoneczny poniedziałek lecz wietrzny i z niespodziankami.Jadąc w Zieleniewie udałem się w kierunku jeziora zobaczyć czy gdzieś wiosnę widać a tam w pełni zima , jak widać na fotkach.
Wiosna © strus

Po kilku fotkach udałem się do końca promenady a tam zakręt w prawo i dalej jazda w kierunku Niedźwiedzia.

Do Motańca ścieżka czysta ale za to na odcinku z Motańca przez Niedźwiedź do Reptowa droga beznadziejna ,cała pokryta lodem a na nim cienka warstwa wody.Po zaliczeniu gleby postanowiłem prowadzić rower na kilku odcinkach trudnych do przejechania.Dopiero od Reptowa ponownie droga czysta,tak miałem dość jazdy że skróciłem wycieczkę . Mimo przejechaniu zaledwie 41 km bardzo bolą mnie dłonie.
Trasa:Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo [promenada]Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec , Niedźwiedź ,Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewio ,Lipnik ,Stargard.

lukasz78
| 19:11 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Już w maju będzie wiosna, wytrzymaj jeszcze trochę.
| 17:28 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Prognozy pogody są już nieco łaskawsze, więc może wreszcie doczekamy się wiosennych warunków do jazdy na rowerze, no ale pewności nie mam. Nawiązując do Twojego wpisu w moim blogu dodam, że istotnie mam blisko do granicy, bo 17 km. Wiatr i nie mocno dokuczał w czasie jazdy.