Goleniów przez Chociwel

Poniedziałek, 3 września 2012 · dodano: 03.09.2012 | Komentarze 0

Miałem jechać do Gryfina ale w ostatniej chwili zmieniłem decyzję i nie skręciłem na Żarowo tylko prosto przez os Żeromskiego pojechałem w kierunku Pom-u.Od Gogolewa do Dopropola droga extra ale później masakra aż do Jenikowa.Dębice były moją pierwszą 10 minutową przerwą na mały posiłek i butelkę napoju.W Maszewie zobaczyłem na licznik było 72 km , troszkę mało jak sobie zaplanowałem na dziś i postanowiłem udać się do Goleniowa tam druga przerwa na zakupy i powrót do Stargardu.Ogólnie to jestem bardzo zadowolony z wyniku mimo że 125 km pokonałem w gorszym czasie niż ostatnim razem ,ale droga co do jakości o wiele gorsza i od Janikowa do Goleniowa non stop pod bardzo mocny wiatr.Teraz wolne mam w weekend ,może uda mi się pojechać do Gryfina żeby porównać czas na tej samej trasie bo tej już nie powtórzę na pewno i nikomu nie polecę. Trasa: Stargard ,Kiczarowo ,Dalewo,Dzwonowo,Chociwel,Dobropole,Dobra,Krzemienna,Wojtaszyce,Wrześno,Jenikowo,Bęczno,Dębice,Stodólska,
Maszewo,Budzieszowce,Pogrzymie,Mosty,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo ,Stargard ps.Żałuje że nie miałem aparat fotograficznego, a w telefonie nawalił mi.