Kolejna awaria

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 4

Mam cały czas problemy z kapciami ,od kilku wycieczek non stop kapcie ,dziś nawet dwa ,aż nie chce się jeździć.Opony sprawdzałem cm po cm nic nie znalazłem.Mam zamiar kupić nowe ale nie wiem jakie.Trasa:Stargard ,Żarowo ,Grzędzice ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół , Kobylanka ,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo ,Lipnik ,duża runda po Stargardzie.

| 20:36 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Zależało mi aby dziś zamówić.
| 16:37 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj wysłałem Ci wiadomość odnośnie moich preferencji, ale chyba za późno
| 12:01 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Postawiłem na SCHWALBE LUGANO 700x23C Puncture Protection
SBC / 50EPI / 325g /niebieska
| 17:43 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj zależnie od budżetu możesz spróbować coś z opon Vittoria, ewentualnie Schwalbe. W obu przypadkach część modeli z tych firm posiada wkładki antyprzebiciowe. Sam używam obu i praktycznie nie wiem co to kapcie. Ostatni raz zdarzyło mi się to rok temu.