Teraz tylko wycieczki w południe i w dni wolne od pracy.

Środa, 30 listopada 2011 · dodano: 30.11.2011 | Komentarze 4

Stargard ,Żarowo ,Grzędzice ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo ,Cisewo i powrót Reptowo ,Kobylanka ,Bielkowo ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Stargard

| 11:33 czwartek, 1 grudnia 2011 | linkuj A ja po 12 godzinach w robocie jakoś nie mogę się o 20 zmobilizować na rower. Może dzisiaj skoczę do Motańca... ;)
| 11:09 czwartek, 1 grudnia 2011 | linkuj Moje oświetlenie daje radę. Poza tym DDR gdzie jeżdżę jest bardzo dobrze oświetlona na całej długości. Zdarzają się wyłaczenia lamp na niewielkich odcinkach, nic szczególnego. Warunki do jazdy naprawdę komfortowe i bardzo bezpieczne.
| 10:21 czwartek, 1 grudnia 2011 | linkuj Ale trzeba ostrożnie jechać , i na dodatek mieć dobre oświetlenie drogi a nie tylko siebie.
| 22:13 środa, 30 listopada 2011 | linkuj Mi też praca koliduje z jeżdżeniem, dlatego robię wypady wieczorem, po zmroku. Nie narzekam, ma to swój urok....