Przewaga terenu☀️

Czwartek, 19 września 2024 · dodano: 19.09.2024 | Komentarze 1

Rano do okulisty a po jedenastej wybrałem rower MTB bo chciałem ponownie zawitać na DP 24 ale dojechałem do niej trochę inaczej chodź tak samo rozpocząłem od dojazdu do rogatek miasta a następnie odbiłem na Klępino aby polną drogą dojechać do Lubowo i po zaliczeniu Rogowa i Poczernina wjechać w las .
Polny dojazd do Lubowa
Polny dojazd do Lubowa © strus

80% kolejnego odcinka drogi jadę jak ostatnim razem i odbijam na wiadukt na DW 142 z którego zjeżdżam na DP 18 która zwana jest "rowerostradą" którą jadę do Bącznika aby zobaczyć stan wody rzeczki Wisełka która przepływa przez ruiny młyna wodnego.
Dojazd pożarowy 18 w kierunku Bącznika
Dojazd pożarowy 18 w kierunku Bącznika © strus
Bącznik (do 1945 Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego
Bącznik (do 1945 Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego © strus
Zanim zawitałem ponownie w Pucku przy "grzybkach" jeszcze zaglądam na punkt widokowy miedzy Bącznikiem a Łęskiem i niestety bez zaglądania na mapkę i trafiłem na DP 24 w okolicy Pucka bo wyjechałem 500 m dalej.Wjechałem na DW 142 aby przedostać się na właściwą drogę którą dotarłem do DP 40 w okolicy Wielgowa.
Punkt widokowy
Punkt widokowy © strus

"Grzybki" w Pucku © strus
Ulubiony DP 24
Ulubiony DP 24 © strus
DP 40 w okolicy Wielgowa
DP 40 w okolicy Wielgowa © strus
Gdy pojawiłem się na DP 40 tak jak w ubiegłą niedzielę wracam do Stargardu ta samą trasą czyli przez Wielichówko i Cisewo do DDR-ki w Zieleniewie a nią przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Mokrzyca,Klępino,Lubowo,Rekowo,Poczernin,DP 18,Bącznik,Łęsko,Pucko,DP 24,DP 40,