50-tka po pracy ☁️

Piątek, 9 sierpnia 2024 · dodano: 09.08.2024 | Komentarze 1

Tak jakoś wyszło że w tym tygodniu udało mi się co drugi dzień zaliczyć rundkę po pracy chodź liczyłem na jedną rundkę więcej ale nie udało się a dzisiejsza rundka była także zagrożona bo prognozy pogody zapowiadały na deszcz gdy miałbym wracać z 50-tki.Zaryzykowałem i udało się wrócić suchy ale gdybym pojechał do strefy przemysłowej to bym się na deszczyk załapał o którym dowiedziałem się dopiero od kolegi który był tam około czternastej a ja z Golczewa po zaleczeniu Kluczewa pojechałem od razu do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo a w Morzyczynie odbiłem na Jeczydół.

W lewo na Jęczydół
W lewo na Jęczydół © strus
Z Jęczydołu skierowałem się do ścieżki rowerowej w  Kobylance przez Bielkowo którą pojechałem do Motańca a następnie rozpocząłem drogę powrotna zaczynając od bezpośredniego dojazdu do Reptowa a przy okazji odkryłem nową hodowlę koni w Reptowie to jest przynajmniej trzecia .

"Młodzież" w Reptowie © strus
Nowa hodowla koni w Reptowie
Nowa hodowla koni w Reptowie © strus
Z Reptowa jak to przeważnie bywa wybrałem wuydłużoną drogę do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko aby przez Lipnik wrócić do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,