50-tka po pracy ⛅️

Piątek, 14 czerwca 2024 · dodano: 14.06.2024 | Komentarze 2

Wczorajszy deszcz gdy wracałem z pracy wybił mi jazdę na rowerze po mokrym i dopiero dziś pojechałem zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy ale inaczej niż to standardowo robię bo tym razem dojechałem najkrótszą drogą do DDR-ki przy Szczecińskiej i dojechałem nią do Bielkowa między innymi przez Morzyczyn i Kobylankę aby tam wjechać na DW 120 i skierować się przez Nieznań do DDR-ki w Kołbaczu.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór klasycystyczny  z 2. polowy XVIII w.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór klasycystyczny z 2. polowy XVIII w. © strus

Po zaliczeniu ścieżki rowerowej do Śmierdnicy wjeżdżam na DW 119 którą docieram do Płoni gdzie przejeżdżam pod DK 10 aby odbić na Zdunowo i skierować się do Reptowa a na koniec standardowo wybieram wydłużoną drogę do DDR-ki w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko aby wrócić do Stargardu przez Lipnik.
Nowa droga i chodnik w Cisewie
Nowa droga i chodnik w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
DK 10,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.