Poranne zakończenie miesiąca ☀️

Piątek, 31 maja 2024 · dodano: 31.05.2024 | Komentarze 1

Dziś się poświeciłem i mimo że mam wolny dzień ale od jedenastej zajęty przez Iwonkę musiałem zaliczyć pięćdziesiątkę na koniec miesiąca,aby szybko to zrobić to jadę po trasie zaliczanej po pracy chodź trochę inaczej niż wczoraj bo do strefy przemysłowej pojechałem od strony Giżynka i po zaliczeniu"szuflady" do strefy przemysłowej przemieszczam się przez Skalin i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie.
Ślimaczek na DDR-ce w Kluczewie
Ślimaczek na DDR-ce w Kluczewie © strus
DDR-ka jadę do Reptowa przez Morzyczyn z pominięciem Kobylanki czyli nową drogą i pora wracać wydłużoną drogą do Zieleniewa przez Cisewo i Miediwcko i dalej prosto do Stargrdu przez Lipnik gdzie spotykam kolegę z pracy który był bardzo zaskoczony moim widokiem wiedząc że jestem śpiochem.
Droga z Morzyczyna do Reptowa
Droga z Morzyczyna do Reptowa © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Reptowo,