Przed zapowiadanymi deszczami⛅️

Niedziela, 19 maja 2024 · dodano: 19.05.2024 | Komentarze 3

Dziś się trochę zmobilizowałem i wyruszyłem przed jedenastą aby zaliczyć pięćdziesiątkę bo około trzynastej prognozy zapowiadały deszcz z burzami więc ruszyłem przez Kluczewo do Golczewa aby odbić do strefy przemysłowej i zaliczyć "szufladę" i przejechać przez Skalin i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie.

Gdy dojechałem do Zieleniewa sprawdziłem prognozę na kolejne godziny i okazało się że pierwsze opady przeszły po wschodnie stronie od Stargardu a drugie mają być po trzynastej dlatego zamiast kolejnej "szuflady" do Cisewa pojechałem owszem do Cisewa ale na początku jadę DDR-ką do Motańca gdzie przejeżdżam nad S10 i jadę do Niedźwiedzia przez Kałęgę.
Rododendrony w Motańcu
Rododendrony w Motańcu © strus
Na koniec pozostało dojechać do Reptowa a dalej wydłużoną drogą do DDR-ki w Zieleniewie przez wcześniej wspomniane Cisewo i Miedwiecko a na niebie zrobiło się ciemno a gdy dojechałem pod dom to dwa razy zagrzmiało.
Ciemności nad Reptowem
Ciemności nad Reptowem © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.