50-tka po pracy ⛅️

Poniedziałek, 29 kwietnia 2024 · dodano: 29.04.2024 | Komentarze 0

50-tka po pracy tym razem wybrałem rower MTB i pojechałem po wielokrotnie pokonywanej trasie w skrócie przez Sowno do Zdunowa i powrót przez Reptowo do Stargardu a bardziej szczegółowo to na początek DDR-ką do Żarowa następnie do Poczernina przez Lubowo i Rogowo gdzie skierowałem się do lasu przejeżdżając obok Misji Matki Bożej Światłości .
Misja Matki Bożej Światłości za Poczerninem
Misja Matki Bożej Światłości za Poczerninem © strus
Wyjeżdżam w okolic rzeki Iny za Sownem i kieruje się do dojazdu pożarowego 32 w Sownie a następnie wjeżdżam na dojazd pożarowy 40 i dojeżdżam na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Wielgowo.
Dojazd pożarowy 32 w kierunku DP 40
Dojazd pożarowy 32 w kierunku DP 40 © strus
Miejsce Odpoczynku Turystów przy DP 40
Miejsce Odpoczynku Turystów przy DP 40 © strus
Krótki postój na przejeździe kolejowym w Zdunowie i jadę dojazdem pożarowym 55 do "szutrówki" która prowadzi do Niedźwiedzia gdzie wjeżdżam na asfalt i jadę do gminy Kobylanka a mianowicie przez Reptowo bezpośrednio do Morzyczyna a na koniec wjeżdżam na DDR-kę w Zieleniewie i jadę nią do Stargardu przez Lipnik.

"Szutrówka" do Niedźwiedzia © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,DP 55,