Bliskie okolice ⛅️

Niedziela, 14 kwietnia 2024 · dodano: 14.04.2024 | Komentarze 2

Udało mi się dwa razy przed pracą w zeszłym tygodniu wyskoczyć na rundkę chodź miałem ochotę jeszcze w piątek ale za późno się obudziłem  i nie było już czasu a wczoraj zmarnowałem sobotę na zakupach w IKEA i gdy pownosiłem duże paczki z meblami odebrało mi siły na rower no może żebym wrócił wcześniej ale o szesnastej już mi się nie chciało.Dziś mocno wiało bo w porywach 55 km/h i powinienem wybrać MTB i schować się w lesie ale nie zmieniłem zużytych okładzin  i pojechałem walczyć z wiatrem.Wybrałem na początek kiepskie tereny gdzie ostro wiało a po drodze widziałem tylko dwóch bikerów.Trasa to standardowa runda zaczynająca się od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo a tam "szuflada" do strefy przemysłowej.
Rzepak w Kluczewie
Rzepak w Kluczewie © strus
Po "szufladzie" przejeżdżam przez Skalin i Kunowo do DDR-ki w Zieleniewie którą jadę do Motańca i odbijam na Niedźwiedź przez Kałęgę.Na wylocie z Niedźwiedzia zawracam i jadę do Cisewa przez Reptowo aby tam zaliczyć drugą "szufladę" do Wielichówka a gdy wjechałem do Cisewa okazało się że po 500 m położoną już nowy asfalt w Cisewie.

Nowa droga i chodnikw Cisewie
Nowa droga i chodnik w Cisewie © strus
Na koniec pozostał dojazd przez DP 36 i Miedwiecko do DDR-ki w Zieleniewie i powrót do domu przez Lipnik.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.