Zdunowo przez Kołbacz ⛅️

Niedziela, 25 lutego 2024 · dodano: 25.02.2024 | Komentarze 2

Na zakończenie miesiąca bo przed mną druga zmiana pojechałem na prawobrzeże Szczecina ale zanim tak postanowiłem rozpocząłem od dojazdu do Golczewa DDR-ką przez Grzędzice a następnie skierowałem się do drugiej ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą dojechałem przez Skalin i Kunowo a nią do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę a tam wjechałem na DW 120 aby przez Nieznań dojechać do DDR-ki w Kołbaczu i wtedy postanowiłem nie jechać do Starego Czarnowo a skierować się jak wcześniej wspomniałem na prawobrzeże Szczecina.

DDR-ką do Śmiednicy a następnie DW 119 do krzyżówki z DK 10 aby odbić na Zdunowo i skierować się do gminy Kobylanka czyli na początek Niedźwiedź.
Leśna część DDR-ki do Śmierdnicy
Leśna część DDR-ki do Śmierdnicy © strus
Zdunowo - droga pomocznicza do Niedźwiedzia
Zdunowo - droga pomocnicza do Niedźwiedzia © strus
Z Niedźwiedzia dotarłem do Reptowa a że suche drogi od kilku dni odbiłem na Cisewo i zaryzykowałem przejazd przez remontowaną drogę,dziś niedziela więc nie było maszyn i pracowników i przede wszystkim zaskoczony byłem czystą drogą [posprzątana] no i kończy się kwitnienie przebiśniegów więc ostatnie zdjęcia.
Reptowo - obiad u koników
Reptowo - obiad u koników © strus
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus

Na koniec przejazd DP 36 do Zieleniewa przez Miedwiecko i jadę ścieżką rowerową przez Lipnik do Stargardu

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,
Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,