Bliskie okolice, przed deszczem ☁️

Niedziela, 5 listopada 2023 · dodano: 05.11.2023 | Komentarze 3

Dwie noce nieprzespane przez zagranicznych gości a na dziś prognozy pogody były rożne co do opadów deszczu ale zaryzykowałem bo nadchodzą od jutra drugie zmiany czyli dni bez roweru i jeszcze w kolejny weekend małżonka chce gdzieś pojechać na kilka dni.Zawierzyłem pogodzie z apki wetteronline.de że deszcz zostanie zatrzymany przez jezioro Miedwie i odbije na północ więc chciałem zaliczyć pięćdziesiątkę po wschodniej stronie jeziora.więc rozpocząłem od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo a tam odbijam do strefy przemysłowej żeby się pokręcić chodź o jednej odnodze zapomniałem i wróciłem do Golczewa aby przez Skalin i Kunowo dojechać do DDR-ki w Zieleniewie.
SKALIN (niem.Schellin) Kościół filialny p.w. MB Różańcowej z XV/XVI w
SKALIN (niem.Schellin) Kościół filialny p.w. MB Różańcowej z XV/XVI w © strus
W Zieleniewie po krótkim pobycie na DDR-ce odbijam na promenadę nad jezioro Miedwie gdzie przy powrocie na ścieżkę rowerową zaczyna delikatnie padać deszcz tak na początku myślałem ale okazało się że to koniec deszczu bo nowa droga do Reptowa była cała od wiaduktu nad S10 była mokra.Dojechałem do przejazdu kolejowego w Reptowie i po 5 minutach oczekiwania przed szlabanem zawróciłem bo stał na torach pociąg więc przejazdu nie było i wróciłem tą samą drogą do Morzyczyna.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Wjazd do Morzyczyna z wiaduktu nad S10
Wjazd do Morzyczyna z wiaduktu nad S10 © strus
Do Zieleniewa jadę drogą równoległą do ścieżki rowerowej a na koniec do Stargardu przez Lipnik gdzie ostatnie cztery kilometry jechałem w mżawce.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,