50-tka po pracy z plusem ⛅️

Czwartek, 13 lipca 2023 · dodano: 13.07.2023 | Komentarze 2

Wczorajszy padający deszcz gdy wracałem z pracy odebrał mi ochotę na jazdę a dziś aura zupełnie inna i pojechałem inaczej niż zawsze po pracy chodź taką rundę zaliczałem w ubiegły piątek.Na początek prosto do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią  do Bielkowa między innymi przez Morzyczyn i Kobylankę tam wjeżdżam na DW 120 i jadę do ścieżki rowerowej w Kołbaczu przez Nieznań a nią na prawobrzeże Szczecina zaczynając od Śmierdnicy.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór z XIX wieku zaprojektowany przez Davida Gilly'ego.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór z XIX wieku zaprojektowany przez Davida Gilly'ego. © strus
6 km DDR-ką a następnie wjeżdżam na DW 119 aby dojechać do DK 10 i jadę wydłużoną drogą do Zdunowa przez Sławociesze i zaczynam jazdę w kierunku domu zaczynając od dojazdu do Niedźwiedzia a następnie standardowa droga powrotna szosą przez Reptowo i Cisewo do DDR-ki w Zieleniewie i prosto do domu przez Lipnik.
Wąskotorowa lokomotywa Wls50 przy DW 119 w Płoni
Wąskotorowa lokomotywa Wls50 przy DW 119 w Płoni © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,DW119,Płonia,Śławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,