Na dwa rowery ☀️

Niedziela, 9 lipca 2023 · dodano: 09.07.2023 | Komentarze 2

Wczoraj spędziliśmy z małżonką dzień cały w Szczecinie na spacerze i na zakupach a dziś do południa Iwonka zajęła się swoimi sprawami a ja w tym czasie zaliczyłem pięćdziesiątkę po trasie zaliczanej po pracy i wróciłem do domu zmieniłem rower i ruszyliśmy razem do DDR-ki na Żarowo a po drodze zakupy na dalszą drogę [napoje]

W drodze do Żarowa
W drodze do Żarowa © strus
W Żarowie odbijamy na Lubowo i jedziemy przez Rogowo do Poczernina gdzie robimy sobie mini pauzę nad rzeką Iną gdzie Iwonki stopka od roweru została wchłonięta częściowo przez topniejący asfalt.
Rzadki asfalt
Rzadki asfalt © strus
Widok na kościół w Poczerninie
Widok na kościół w Poczerninie © strus
Po pauzie kierujemy się do Sowna gdzie wjeżdżamy na terenowy odcinek drogi do Wielichówka skąd jedziemy do Cisewa a na koniec taka sama droga powrotna co zrobiłem wcześniej solo

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP36,
Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,