Na dwa rowery ☀️

Niedziela, 11 czerwca 2023 · dodano: 11.06.2023 | Komentarze 2

Przez wczorajszy powrót ze Szczecina pociągiem dwie godziny opóźnionym [awaria lokomotywy] nie zaliczyłem żadnej rundki bo po dwudziestej po prostu nie miałem już ochoty przez zmęczenie wynikające siedzeniem w pociągu bez klimy a dziś kolejna niedziela podzielona na dwa etapy i na wykorzystanie dwóch rowerów.Pierwsza rundka to solo zaliczona "szosą" po standardowej trasie pokonywanej po pracy czyli na początku Kluczewo a następnie przejazd od Golczewa do Zieleniewa gdzie odbijam na Cisewo a tam zaliczam "szufladę" do Wielichówka.
Grzybek na pieńku w Cisewie
Grzybek na pieńku w Cisewie © strus

Gdy wróciłem do Cisewa jadę na początku do Reptowa a następnie kieruję się bezpośrednio do Kobylanki i zanim wjadę na ścieżkę rowerową do Stargardu zaliczam oś.Zielone i jadę już po Iwonkę.

"Dmuchawiec"na ul.Przemysłowej. © strus
Zmieniłem rower na mtb i ruszyliśmy do ścieżki rowerowej na Żarowo z której odbiliśmy na Lubowo a po zaliczeniu Rogowa i Poczernina dojeżdżamy do Sowna,po drodze nie trafiliśmy żadnego otwartego sklepu a u mnie pustki w butelce.
Chaber bławatek w Poczerninie
Chaber bławatek w Poczerninie © strus
W Sownie małżonka wybrała drogę do Wielichówka która jechała tylko dwa razy a mój ostatni pobyt na niej nie był miły ale to było o innej porze roku i tam było po prostu masa błota i wody.
W drodze z Sowna do Wielichówka
W drodze z Sowna do Wielichówka © strus
Z Wielichówka jedziemy do Cisewa a następnie kierujemy się do DDR-ki w Zieleniewie którą przez Lipnik wracamy do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,
Oś.Zielone,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,DP36,Cisewo,