Runda z małżonką ☀️

Czwartek, 8 czerwca 2023 · dodano: 08.06.2023 | Komentarze 2

Dziś sobie pospałem dłużej i nie udało się zaliczyć solo pięćdziesiątki a jedynie miałem czas na 20 kilometrów w samotności .Na początku załatwiłem dwie sprawy a następnie ścieżką rowerową od Bogusława dojechałem do Giżynka i odbiłem na starą drogę prowadząca kiedyś do Kluczewa ale dziś przez S10 już można korzystać z fragmentu tej drogi.Gdy dojechałem pod wiadukt na S10 odbijam na żużlówkę a następnie jadę drogą techniczną wzdłuż S10 do Nowego Kunowa gdzie odbijam na Lipnik.
Giżynek (niem. Giesenfelde)Pałac z XIX w.
Giżynek (niem. Giesenfelde)Pałac z XIX w. © strus
Droga techniczna wzdłuż S10
Droga techniczna wzdłuż S10 © strus
Z Lipnika dojechałem do polnej drogi w Grzędzicach którą wróciłem do Stargardu po małżonkę i od razu prawie pojechaliśmy do nowego odcinka DDR-ki przy Barnima udając się w stronę Giżynka ale po drodze odbiliśmy w stronę Kluczewa drogą między działkami a następnie skierowaliśmy się na poradzieckie lotnisko którym dojechaliśmy do Warnic  aby przez Dębice dojechać do Koszewa.
Droga do Dębicy
Droga do Dębicy © strus

KOSZEWO (niem.Gross Küssow)Brama wjazdowa do pałacu z 2 pol. XIX w.
KOSZEWO (niem.Gross Küssow)Brama wjazdowa do pałacu z 2 pol. XIX w. © strus
Z Koszewa na początku pojechaliśmy do Koszewka a dalej skierowaliśmy się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo a na koniec pozostało wrócić przez Lipnik do Stargardu.
KOSZEWKO (niem.Klein Küssow)Zabytkowy pałac neorenesansowy z XIX w., przebudowany w 1922 r. © strus
Maki w Wierzchlądzie.
Maki w Wierzchlądzie. © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Nowe Kunowo,Lipnik,Grzędzice,Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,