Na dwa rowery ☀️

Niedziela, 4 czerwca 2023 · dodano: 04.06.2023 | Komentarze 0

Tak jak tydzień temu po tej samej trasie zaliczyłem solo pięćdziesiątkę po standardowej drodze z dwoma "szufladami" czyli Kluczewo,strefa przemysłowa,gmina Kobylanka i powrót przez Lipnik do Stargardu aby zmienić rower z szosy na mtb i zabrać małżonkę na rundkę.
Ul.Metalowa w strefie przemysłowj
Ul.Metalowa w strefie przemysłowej © strus

Z Iwonką pojechaliśmy na początku do banku i sklepiku a następnie pod Golczewo przez Giżynek DDR-ką a po drodze zajechaliśmy na cmentarz i w końcu przed S10 odbijamy na żużlówkę którą jedziemy do Kunowa a następnie do Zieleniewa w którym odbijamy na Miedwiecko.
Żytko i nie tylko
Żytko i nie tylko © strus
W drodze do Kunowa
W drodze do Kunowa © strus
Odcinek z Zieleniewa do Cisewa ja jechałem dziś po raz kolejny dalej pojechaliśmy do Reptowa a tam ruszyliśmy do Morzyczyna nową drogą a wzdłuż niej rozpoczęto budowę ścieżki rowerowej która połączy się z istniejącą w Morzyczynie.My unikaliśmy DDR-ki wzdłuż jeziora bo tłok a na konie przez Lipnik do Stargardu.
Budowa DDR-ki w Morzyczynie
Budowa DDR-ki w Morzyczynie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP36,
Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,Golczewo,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,