Na dwa rowery.

Niedziela, 28 maja 2023 · dodano: 28.05.2023 | Komentarze 1

Sobota zaliczona spacerowo po Szczecinie a dzień dzisiejszy podzielony na trzy etapy w tym dwa na rowerach a ostatni to dzień matki.Wyruszyłem na szybką pięćdziesiątkę bo miałem dwie godziny aby wrócić bo małżonkę i pojechać na wspólną rundę.Mało czasu więc wybrałem standardowe tereny które zaliczam po pracy i zaczynam od dojazdu do ścieżki rowerowej na oś.Pyrzyckim i jadę do Golczewa przez Kluczewo a następnie zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a gdy wróciłem do Golczewa jadę do Zieleniewa przez Skalin i Wierzchląd aby tam zaliczyć drugą "szufladę" do Cisewa i wrócić do Stargardu przez Lipnik.

Niezapominajka alpejska w Cisewie
Niezapominajka alpejska w Cisewie © strus
Wróciłem 10 minut przed czasem, przyszykowałem Iwonki rower do jazdy oraz zamieniłem szosę na mtb i ruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo a po drodze skorzystaliśmy z nowo otwartej "żabki" przy DDR-ce .Po zakupach pojechaliśmy do DDR-ki w Grzędzicach a nią przez Lipnik do Zieleniewa a ze względu na tłok rowerzystów odbijamy na Cisewo.
Czeremcha amerykańska w Miedwiecku
Czeremcha amerykańska w Miedwiecku © strus
Z Cisewa pojechaliśmy do Reptowa a tam skierowaliśmy się tak jak tydzień temu do nowo budowanej drogi łączącej Reptowo z Morzyczynem zobaczyć postępy prac.Droga do S10 jest skończona ale brakuje na całej długości DDR-ki a po drugiej strony trwa układanie tłucznia.
Oczekiwanie na przejazd w Reptowie
Oczekiwanie na przejazd w Reptowie © strus
Nowa droga z Reptowa do Morzyczyna
Nowa droga z Reptowa do Morzyczyna © strus
Żeby uniknąć tłoku na DDR-ce wzdłuż jeziora Miedwia przemieszczamy się ulicą równoległą do Zieleniewa a tam wracamy na DDR-kę i przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP 36,
Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,Morzyczyn,