• Kalorie 1991kcal

Niedziela z małżonką

Niedziela, 7 maja 2023 · dodano: 07.05.2023 | Komentarze 4

Piękna pogoda chodź wiaterek zimny i zdecydowanie za późno wyjechaliśmy bo prawie o trzynastej a na siedemnastą byliśmy umówieni więc spokojnie mogliśmy zaliczyć rundkę którą rozpoczęliśmy od dojazdu do nowego odcinka  DDR-ki przy Barnima a nią do Golczewa przez Giżynek gdzie odbiliśmy na Skalin a następnie dojechaliśmy do ścieżki rowerowej w Zieleniewie zaliczając po drodze Wierzchląd i Kunowo a po drodze duża ilość mijanych rowerzystów w tym dużo grupek rodzinnych.
Iwonka w rzepaku
Iwonka w rzepaku © strus
Gdy przed nami na DDR-ce w Zieleniewie zobaczyliśmy tłumy na rowerach odbiliśmy na Miedwiecko a następnie przez Cisewo dotarliśmy do terenowej drogi w Wielichówku i skierowaliśmy się do dojazdu pożarowego 32 którym dojechaliśmy do Reptowa a po drodze Iwonka po testowała mój rower o rozmiarze XL.
Wielichówko - wjazd na polną drogę
Wielichówko - wjazd na polną drogę © strus
Test dużego roweru przez małą kobietkę
Test dużego roweru przez małą kobietkę © strus
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Reptowa
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Reptowa © strus
Z Reptowa dotarliśmy do Kobylanki gdzie Iwonka poprosiła o przerwę a ja w tym czasie zaliczyłem solo cztery kilometry jadąc do Motańca a wracam do Kobylanki skrótem pod S10 aby odebrać małżonkę i razem wjeżdżamy na DDR-kę w Kobylance i wracamy do Stargardu.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,DP32,Reptowo,