Po śnieżnych dniach

Niedziela, 12 marca 2023 · dodano: 12.03.2023 | Komentarze 3

Po śnieżnych dniach gdy na drogach była śnieżna breja w końcu dziś na drogach zrobiło się prze jezdnie przynajmniej na drogach asfaltowych po których miałem dziś tylko jeździć mimo że wybrałem się na rundkę  "góralem" .Dojechałem do DDR-ki przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek aby odbić na Skalin z nadzieją że widziany w środę bocian będzie w gnieździe ale niestety go nie było.Kieruję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo z przystankiem przy alpakach.
Alpaki w Skalinie
Alpaki w Skalinie © strus

Kotek w Skalinie
Kotek w Skalinie © strus
Po chwili na DDR-ce odbijam na Miedwiecko aby pojechać DP 36  do Cisewa a dalej do Wielichówka tam złamałem swoje postanowienie i ruszyłem terenem do Sowna .To był najgorszy trzy kilometrowy odcinek dzisiejszej trasy, można powiedzieć że 90% to błoto i woda a rower przez wyjazdem wyczyszczony wyglądał po tym odcinku masakrycznie gdy wróciłem straciłem dobre pół godziny na ponowne sprzątanie przy rowerze.
DP 36 w kierunku Cisewa
DP 36 w kierunku Cisewa © strus

Z Sowna pojechałem do Poczernina i gdy spojrzałem na licznik okazało się że do pięćdziesiątki to mi jeszcze sporo brakuje więc pojechałem do "Chociwelki" a nią jechałem około 1,5 km aby w Siwkowie zjechać i skierować się do Małkocina a następnie do Klępina i przy ponownej kontroli licznika nadal nie mogłem wracać najkrótszą drogą przez Mokrzycę więc zaliczyłem jeszcze w Stargardzie pętelkę w okół ogrodów działkowych i dopiero do domu.
Wjazd na
Wjazd na "Chociwelkę" © strus
Krokusy w Parku Jagiellońskim
Krokusy w Parku Jagiellońskim © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Sowno,Poczernin,