Jak po pracy 50-tka

Sobota, 28 stycznia 2023 · dodano: 28.01.2023 | Komentarze 1

Wczoraj inne plany nie rowerowe miałem na sobotę ale wieczorem małżonka dała się przekona aby w sobotę przyjść do pracy a mi zostały powierzone zakupy i obiad i zrobiło się późno więc za mało czasu miałem aby wyruszyć góralem i zaliczyć pięćdziesiątkę dlatego skorzystałam z Emondy i ta samą trasą co po pracy w czwartek pojechałem do Skalina a tam wydłużoną drogą o Wierzchląd pojechałem do Zieleniewa aby wjechać na ścieżkę rowerową którą jadę do Motańca i kieruję się do Niedźwiedzia przez Kałegę a tam obieram kierunek na Stargard zaczynając od Reptowa a następnie do lapidarium w Cisewie.
Cisewo - lapidarium
Cisewo - lapidarium © strus

Na koniec pozostał przejazd DP 36 do Miedwiecka i skierowanie się do DDR w Zieleniewie aby nią wrócić przez Lipnik do Stargardu i pod blokiem spotkać się z wracająca z pracy żoną.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,