50-tka po pracy ☁️

Środa, 25 stycznia 2023 · dodano: 25.01.2023 | Komentarze 1

W ostatniej chwili zdecydowałem że w tym roku zadebiutuje swoje pierwsze kilometry rower szosowy bo zauważyłem że po prostu drogi są suche i szybciej załatanie pięćdziesiątkę po pracy zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim a nią do Golczewa przez Kluczewo gdzie odbijam w strefę przemysłową zaliczając "szufladę" czyli 2 x 5 km

Gdy ponownie jestem w Golczewie skręcam na Skalin a dalej jadę przez Wierzchląd i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie z której po krótkiej chwili odbijam na Miedwiecko i zaliczam kolejną " szufladę" do Cisewa w którym spotykam pierwsze objawy nadchodzącej wiosny a mianowicie przebiśniegi i krzaki puszczające pierwsze listki.
Pierwsze przebiśniegi w Cisewie
Pierwsze przebiśniegi w Cisewie © strus

"Młode" listki na krzewie © strus
Tak jakoś zrobiło się wiosennie chodź termometr wskazywał od 0,3 do 1 - go stopnia C a ja z Cisewie wracam tą samą drogą do Zieleniewa i przez Lipnik ścięzką rowerową do Stargardu i tak pierwsza 50-tka na Emondzie w tym roku zaliczona

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,