Szaro buro i ponuro

Niedziela, 27 listopada 2022 · dodano: 27.11.2022 | Komentarze 3

Tak jak wczoraj po zakończeniu skoków ruszyłem do Kluczewa chyba z przyzwyczajenia gdy jadę zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy a dziś pojechałem "góralem" a w tamtych rejonach brakuje lasów jedynie są kiepskiej jakości drogi.Po zaliczeniu oś.Lotnisko wjechałem na tereny po radzieckiego lotniska i skierowałem się do Dębicy przez Warnice gdzie ostatnie 300 metrów przed Warnicami to droga wyglądała jakby betoniarka zgubiła swoją zawartość a ja byłem zachlapany po brzuch a o rowerze nie wspomnę to dlatego do Koszewa wszystkie płytkie kałuże były moje aby spłukać to badziewie z roweru.
W drodze do Skalina
W drodze do Skalina © strus

W Koszewie odbijam na Koszewko i tak sobie jadę wzdłuż jeziora Miedwie przez Wierzchląd i Kunowo do DDR-ki w Zieleniewie gdzie zjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie na której mimo kiepskiej aury było bardzo dużo spacerowiczów i trzeba było jechać powoli aby wrócić na DDR-kę w Morzyczynie  na której  byłem chwilę bo skierowałem się na równoległą ulicę Długą do DDR-ki a nią skierowałem się przez Zieleniewo do Miedwiecka aby obrać kierunek na dojazd pożarowy 36.
KOSZEWKO (niem.Klein Küssow)Zabytkowy pałac neorenesansowy z XIX w., przebudowany w 1922 r. © strus
Łabędzie w Zieleniewie
Łabędzie w Zieleniewie © strus
Po krótkim pobycie na "pożarówce" 36 odbijam w kierunku Grzędzic i na tym kończą się leśne kilometry których dziś było mało i jadę do ścieżki rowerowej w Żarowie a zanim wróciłem do domu musiałem zaliczyć z X-Caliber po raz pierwszy myjkę bo ciężko by było doczyścić w domu.
W kierunku Grzędzic
W kierunku Grzędzic © strus
Przed myciem
Przed myciem © strus

Stargard,Kluczewo,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Grzędzice,Żarowo,Stargard.