Okolice Miedwia ☁️

Sobota, 24 września 2022 · dodano: 24.09.2022 | Komentarze 0

Małżonka do pracy ja na zakupy i musiałem przygotować obiad i gdy już się przebrałem dostałem wiadomość że jest w końcu dostępny rower MTB którego poszukiwałem w całej Polce o rozmiarze XL w kolorze czarnym więc odpaliłem kompa kupiłem i zadzwoniłem w celu jednej modyfikacji i dopiero z godzinnym opóźnieniem wyruszyłem zaliczając dwa duże stargardzkie osiedla a następnie przez strefę przemysłową dojechałem do Warnic gdzie odbiłem na Koszewo przez Dębicę.
KOSZEWO (niem.Gross Küssow) Była własność feldmarszałka Friedricha von Paulusa.
KOSZEWO (niem.Gross Küssow) Była własność feldmarszałka Friedricha von Paulusa. © strus
Można powiedzieć że z Koszewa do Morzyczyna jadę wzdłuż jeziora Miedwie a po drodze zaliczam między innymi Koszewo i Wierzchląd w którym byłem nad jeziorem a z Morzyczyna jadę do Kobylanki gdzie odbijam od razu na Reptowo.
Wierzchląd (niem. Verchland) Nad jeziorem Miedwie
Wierzchląd (niem. Verchland) Nad jeziorem Miedwie © strus

Z Reptowa kieruje się przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią już szybko do domu aby o czternastej zameldować się w domu a po drodze w Cisewie dojrzałem kanie w miejscu gdzie w zeszłym roku były widoczne końcem sierpnia.
Cisewo - Kania
Cisewo - Kania © strus

Stargard,Kluczewo,Słotnica,Burzykowo,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,