Wielgowo przez Stare Czarnowo⛅️

Niedziela, 17 lipca 2022 · dodano: 17.07.2022 | Komentarze 2

W piątek brak czasu na rower a po pracy w sobotę miałem wyskoczyć na rundkę ale deszcz pokrzyżował mi plany i zostałem przed TV a dziś dość późno wyjechałem i udałem się do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią docieram do Kobylanki gdzie odbijam na Bielkowo a tam zjeżdżam na DW120 i docieram do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań i kieruję się do Starego Czarnowa
DDR-ka łącząca Kołbacz ze Starym Czarnowem
DDR-ka łącząca Kołbacz ze Starym Czarnowem © strus

Wracam wojewódzką sto dwudziestką do Kołbacza gdzie wjeżdżam na ścieżkę rowerową do Śmierdnicy na której jest spory ruch rowerzystów a gdy się kończy korzystam z  DW 119 aby dojechać do DK 10 w Płoni i odbić z niej na Sławociesze i wydłużona drogą o Wielgowo dojechać do Zdunowa i skierowac się na drogę powrotna do Stargardu zaczynając od dojazdu do Niedźwiedzia. Kolejny odcinek drogi wydłużam o Motaniec aby dojechać do Reptowa  a następnie  wracam do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko i prosto przez Lipnik do Stargardu.
Nowa droga w Reptowie
Nowa droga w Reptowie © strus

TRAS:
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Sławociesze,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.